درخشش گلبالیست‌های اردبیلی در مسابقات بین المللی و جهانی

دبیر هیات ورزش نابینایان و کم بینایان شهرستان اردبیل گفت: در سالجاری شهرستان اردبیل میزبانی دو اردوی تیم ملی گلبال کشور را بر عهده داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهزاد سالمی، دبیر هیات ورزش نابینایان و کم بینایان شهرستان اردبیل افزود: هیات نابینایان و کم بینایان شهرستان اردبیل علاوه بر میزبانی دو اردوی تیم ملی گلبال کشورمان، دعوت از سه بازیکن اردبیلی آقایان حسن جعفری، مصطفی شهبازی و محمد پرنیا را به اردوی تیم ملی در شناسنامه دارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه حسن جعفری و مصطفی شهبازی همراه با تیم ملی گلبال ایران در مسابقات جهانی سوئد شرکت کرده است بیان کرد: این دو ورزشکار همچنین در مسابقات قهرمانی کشور گلبال آقایان هم که حضور داشتند موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شدند.
دبیر هیات ورزش‌های کم بینایان و نابینایان شهرستان اردبیل تصریح کرد: در تیرماه سالجاری هم باری دیگر خبر دعوت گلبالیست‌های اردبیلی به اردوی تیم ملی به گوش رسید و آقایان حسن جعفری، محمدپرنیا و مصطفی شهبازی در اولین مرحله آماده سازی اردوی تیم ملی گلبال جهت اعزام به مسابقات پارا آسیا جاکارتا شرکت کردند و در مرداد ماه هم اردبیل میزبان تیم ملی گلبال با حضور حسن حعفری، محمدپرنیا و مصطفی شهبازی به مدت یک هفته شد.
سالمی اضافه کرد: حسن جعفری در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا در رشته گلبال عناوین آقای گل و فنی‌ترین بازیکن را به خود اختصاص داد و بعد از آن به کشور فنلاند جهت بازی در مسابقات سوپر لیگ اروپا اعزام شد و با تیم فنلاند موفق به کسب مقام سومی مسابقات مذکور شده و همچنین در قالب تیم باشگاهی کشور فنلاند در مسابقات لیگ باشگاهی فنلاند مقام قهرمانی را کسب کرده که به عنوان اولین لژیونر تاریخ ورزش گلبال ایران می‌باشد.
وی در ادامه مراتب تقدیر و قدردانی خود را بابت حمایت‌های ارزنده اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اعلام کرد و اظهارداشت: همچنین این هیات با حمایت‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل اعزام تیم‌های شطرنج بانوان و آقایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، اعزام تیم پاور لیفتینگ جهت شرکت در دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور و کسب مقام سوم کشوری، اعزام تیم گلبال بانوان جهت شرکت در مسابقات قهرماتی لیگ کشور را در کارنامه دارد.
سالمی همچنین به برنامه‌های آبان ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: دراین ماه احد جواهری ورزشکار تیم پاور لیفتینگ هیات نابینایان و کم بینایان شهرستان اردبیل به مسابقات جهانی مصر اعزام و موفق به کسب مقام قهرمانی و افزایش رکورد جهانی در مسابقات مذکور شد.
انتهای پیام/ح

دعوت ۳ بازیکن اردبیلی به اردوی تیم ملی گلبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار