بارش‌ باران و برف در اکثر مناطق استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت : امروز در شهرهای فریدونشهر، چادگان ، خوانسار ، داران و اصفهان بارش‌ها به صورت باران و در شهر سمیرم به صورت برف گزارش شده است.

رضا کریمیان کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان درگفتگو  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با بیان اینکه فعالیت سامانه بارشی تا بعدازظهر امروز در اکثر مناطق استان اصفهان ادامه دارد ، اظهار کرد : نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت سامانه بارشی بر روی آسمان استان است و تا اواخر وقت امروز این سامانه از مناطق جنوبی و شرقی استان خارج می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در چند ساعت اخیر در شهرهای فریدونشهر، چادگان ، خوانسار ، داران و اصفهان  بارش‌ها به صورت باران و همچنین در شهر سمیرم نیز بارش‌ها به صورت برف گزارش شده است.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد : از اواخر وقت فردا  نیز سامانه جدیدی از روی آسمان استان عبور خواهد کرد و فعالیت آن از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز خواهد شد و بارش ها به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی در خصوص میانگین دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ آینده گفت : میانگین دمای هوا درسردترین ساعات بین پنج تا هشت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و این روند ادامه دارد.

کریمیان با بیان اینکه بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات به  یک درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد ، تصریح کرد : در این بازه زمانی ، نایین  با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سرد‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/م

هوای اصفهان ۸ درجه سردتر می‌شود

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.