چرا شهرداری ساوه از قطار لیگ برتر پیاده شد؟

علت شکست سنگین شهرداری ساوه و وادع با لیگ برتر چه بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ تیم فوتسال شهرداری ساوه در پایان هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال و ۲ هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ با شکست سنگین وداع تلخی با لیگ برتر داشت و با قبول شکست ۹ بر ۵ برابرمیزبان خود اهورای بهبهان ضمن ماندن در رتبه آخر جدول از رقابت‌های لیگ برترکنار رفت.

در پایان این بازی فلاح زاده سرمربی شهرداری: ضمن عرض عذر خواهی از مردم ساوه مسئولیت این اتفاق را پذیرفت، اما آیا فقط پذیرفتن مسئولیت این شکست سنگین برای جبران پیامد‌های ناشی از آن که موجب سقوط تیم از لیگ برتر شده است کافی است؟

فلاح زاده با اشاره به اینکه نمیدانم سنجش معیارجذب بازیکنان در اول فصل چه بوده به مشکلاتی پرداخت که از دست کادر فنی خارج بوده، اما به خود مشکلات اشاره‌ای نکرد و دلیلش را اینگونه اعلام کرد که این حس به افکار عمومی منتقل می‌شود که می‌خواهم از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنم.

سوالی که در ذهن باقی میماند این است که اگر در اول راه مشکلاتی بوده چرا وی در همان ابتدا که
به تیم پیوست به آن‌ها نپرداخت و از گفتن مشکلات طفره رفت و آیا این خود به نوعی شانه خالی کردن از مشکلات نیست؟ و این که اگر بازیکنان در سطح لیگ نبودند چرا ایشان هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

حالا که با سقوط شهرداری ساوه به لیگ دسته ۲ سهمیه استان مرکزی در لیگ برتر فوتسال به نصف کاهش پیدا کرده باید دید که مسئولین به فکر گره گشایی از مشکلات سن ایچ، تنها نماینده استان در سال جاری هستند یا سرنوشتی همچون شهرداری در انتظار نماینده خوب استان مرکزی است؛ و آیا زمان آن فرا نرسیده که هواداران تیم شهرداری علت اصلی سقوط تیم خود را بدانند ومربی‌ها و مسئولین تیم‌های ورزشی به جای عرض تاسف و عذر خواهی بابت شکست‌های سنگین و درجازدن‌های طولانی مدت روند دیگری را در پیش گیرند و سیاست‌ها و تصمیم گیری‌های خود را علت اصلی بدانند.

چرا شهرداری ساوه از قطار لیگ برتر پیاده شد؟

انتهای پیام / ج

وداع شهرداری ساوه با لیگ برتر با شکست سنگین و بررسی دلایل آن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.