ترامپ: با «سرعتی مناسب» از سوریه خارج خواهیم شد!

رئیس‌جمور آمریکا به‌طور رسمی از ادعای پیشین خود مبنی بر شکست کامل داعش و تصمیمش برای خروج فوری نظامیان آمریکایی از سوریه عقب‌نشینی کرد.

ترامپ: با «سرعتی مناسب» از سوریه خارج خواهیم شد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، امروز (دوشنبه) در یک پیام توئیتری از ادعای پیشین خود مبنی بر شکست کامل گروه تروریستی داعش و تصمیمش برای خروج فوری همه نظامیان آمریکایی از سوریه عقب‌نشینی کرد و نوشت خروج این نیروها به صورت «محتاطانه» انجام خواهد گرفت.

ترامپ در توئیت خود نوشت: «ما با سرعتی مناسب از سوریه خارج خواهیم شد و در همان حین به مبارزه با داعش و انجام هر اقدام دیگری که معقول (محتاطانه) و ضروری باشد، ادامه خواهیم داد.»

رئیس جمهور آمریکا 28 آذر سال جاری، در توئیتی از تصمیم خود برای خارج کردن فوری همه نظامیان آمریکایی از سوریه خبر داد. اعلام این تصمیم با واکنش های بسیار منفی مقامات سیاسی آمریکا از هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه مواجه شد. فشار محافل سیاسی آمریکا در نهایت باعث شد ترامپ از موضع خود مبنی بر خروج فوری نیروهای آمریکایی از سوریه عقب نشینی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۳۸ ۱۸ دی ۱۳۹۷
هیئت حاکمه آمریکا برهبری ترامپ اعلام کرد : از سوریه خارج میشویم اما محطاطانه و با سرعت و شیب کم این یعنی اول توله های تروریستی راکه پرورش داده ایم به یک نقطه امن می رسانیم و تا تقویت مجدد و بازسازی و نیرو گرفتن مجدد آنان کم کم به دنیای بین الملل نشان میدهیم که از سوریه خارج میشویم این نقاط امن میتواند لیبی سومالی سودان....افغانستان پاکستان افغانستان.....یمن بحرین شمال صحرای سینا در مصر.......باشد مانده کجا این تروریستها و جنگهای نیابتی برای کارخانجات سلاح و اسلحه سازی آمریکا و متحدانش بازار فروش خوبی باشد تا منافع مستقیم و غیرمستقیم آمریکا و متحدینش فراهم و حفظ شود..........................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۸ دی ۱۳۹۷
سربازان آمریکائی اگر در سوریه باقی بمانند ، باید در تابوت به کشورشان بازگردانده شوند . ترامپ تصمیم درستی برای خروج آمریکائی های اشغالگر اتخاذ کرده است .
آخرین اخبار