معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

هدف نهایی آمریکا برهم ریختن ثبات و آرامش کشور است/باید در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنیم

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: آمریکایی ها با عملیات و فشارها، فقط به دنبال این هستند که ثبات و آرامش کشور را بهم بریزند.

هدف نهایی امریکا برهم ریختن ثبات و ارامش کشور است/باید در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید و قدیم فارس، با اشاره به اینکه آمریکایی ها با عملیات و فشارها، فقط به دنبال این است که ثبات و آرامش کشور را بهم بریزد، گفت: تحریکات زیادی در این زمینه انجام دادند که خوشبختانه موفق نشدند.

وی تاکید کرد: حجم گسترده ای در خارج و داخل کشور به دنبال ایجاد حرکت هایی در کشور بودند که با آگاهی مردم خنثی شد زیرا مردم می دانند با برهم ریختن ثبات امنیتی کشور همه با مشکل مواجه می شوند.

ذوالفقاری یادآور شد: ۷۷ درصد آمار رضایت مردم در بحث مبارزه با مفسدین اقتصادی را نشان می دهد و بیش از ۹۰ درصد مردم از امنیت موجود در حوزه های سیاسی، اقتصادی و سیاسی رضایت دارند.

وی تصریح کرد: اگر مسئولین بخواهند پاسخ مثبت به صبر و علاقه مردم بدهند باید رضایت مندی ایجاد کنیم زیرا در کشور هیچکس مخالف نبود فساد و بی عدالتی نیست.

معاون وزیر کشور گفت: تاکی می خواهیم بیان آرمان و هدف کنیم در حالیکه کفایت نمی کند زیرا آرمانهای ما در قانون اساسی وجود دارد و باید برای رضایت مندی به دنبال روش و ابزار رفت.

ذوالفقاری افزود: همه مدیران انگیزه کار دارند و تلاش می کنند اما اگر مشکل وجود دارد باید به دنبال علت بگردیم که با انتقاد و تذکر برطرف نمی شود زیرا باید به دنبال روش و ابزار باشیم.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به خواسته های مردم کشور، گفت: مردم به دنبال برداشته شدن موانع اقتصادی و تسهیل در امور معیشتی هستند و حتی در سفرهای استانی مدیران نیز باید تجدید نظر شود زیرا ۸۵ درصد بودجه کشور هزینه های جاری است.

وی یادآور شد: امروز مشکلات با بیان راهبرد برطرف نمی شود و باید تمامی سیستم با دولت الکترونیک باشد نه اینکه مردم در تردد باشد بنابر این دولت ها باید بازآفرینی شوند و باید تمرکز زدایی داشت که بیان امروز ما شوخی است زیرا همه در حال تمرکزگرا هستیم.

ذوالفقاری یادآور شد: ساختارها نیز باید اصلاح شوند و فرایندهای گردش کار مردم را گرفتار کرده که باید بازنگری در روش ها و ابزار داشته باشیم.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه باید در جهت رضایتمندی مردم حرکت کنیم، تصریح کرد: باید برنامه ریزی شود که هر مدیر در ابتدای کار منشور مدیریتی خود را اعلام کند.

وی تاکید کرد: ذهن مردم را بیش از این سیاسی نکنیم زیرا امروز در روستاها نیز که ورود می کنیم مباحث سیاسی است و این نشان از درگیر بودن ذهن مردم دارد که باعث خستگی مردم شده است.

انتهای پیام/س

صحبت های ذوالفقاری در آیین معارفه استاندار فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار