لایروبی نهرهای اروندکنار

سرپرست فرماندار ویژه آبادان گفت:انهار اروندکنار لایروبی می‌شوند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان ،سید زین العابدین موسوی سرپرست فرماندار ویژه آبادان امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه لایروبی انهار اروندرود پس از جنگ تحمیلی به‌صورت اساسی انجام نشده است، گفت: به همین دلیل انهار اصلی و روستایی مملو از گل و لای شدند و این موضوع لایروبی را کمی دشوار کرده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این مسائل را در جلسات استانی مطرح کردیم، افزود: اخیراً به همراه مدیرعامل بنیاد برکت به‌صورت میدانی از وضعیت موجود بازدید کردیم و عملیات آماده سازی انهار اروند برای لایروبی آغاز شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان با بیان اینکه همه نهرهای موجود لایروبی می‌شوند، گفت: این 13 نهر با برنامه ریزی بخش خصوصی و با حضور دولت و ارگان‌های غیردولتی لایروبی می‌شوند.

موسوی در خصوص  دژ و خاکریز که 70 کیلومتر مرز آبی ایران با عراق را گرفته است، ادامه داد: متاسفانه پس از اتمام جنگ تا الان فکری برای برداشتن این دژ صورت نگرفته است. اکنون جنگی نداریم و شرایط دیگری است  موظف هستیم بخاطر اینکه خدمتی به مردم آبادان داشته باشیم این خاکریز را به هر نحوی که هست، برداریم.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در جلسه شورای امنیت ملی و نیروهای مسلح  در حال بررسی است تا ما شاهد حذف این خاکریز که سراسر مرز ما را با عراق گرفته باشیم.

انتهای پیام/ د

لایروبی انهار اروندرود پس از جنگ تحمیلی

برچسب ها: لایروبی ، جنگ تحمیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.