بهره مندی ۵۰۰ واحد فناور از خدمات پارک علم و فناوری

سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: براساس ارزیابی‌ها و نظارت‌های مستمری که از شرکت‌های تحت حمایت این پارک می‌شود بیش از ۷۰ درصد بازار آن‌ها در خارج از استان کرمانشاه است.

بهره مندی  ۵۰۰ واحد فناور از خدمات پارک علم و فناوری به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سرپرست پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه براساس ارزیابی‌ها و نظارت‌های مستمری که از شرکت‌های تحت حمایت این پارک می‌شود بیش از ۷۰ درصد بازار آن‌ها در خارج از استان است، گفت: با توجه به تنوع سبد محصولات و توانمندی در اجرای پروژه‌های تقاضا محور، شرکت‌های فناور استان امکان پاسخ به نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی را دارند.

معصومه خان احمدی در نشست مشترک شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه و اداره کل بهزیستی استان با بیان اینکه نزدیک به ۵۰۰ واحد فناور از ابتدا فعالیت این پارک تا کنون از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده اند، گفت:هم اکنون بیش از ۳۰۰ واحد فناور در حوزه‌های کشاورزی، عمومی و آی سی تی فعال هستند که سالانه متوسط فروش آن‌ها ۹۰ میلیارد تومان است.

خان احمدی در ادامه یادآور شد: بیش از ۷۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان استان از واحد‌های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری هستند.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه درادامه با بیان اینکه این توانمندی در شرکت‌های فناور وجود دارد که در راستای پاسخ به نیاز‌های دستگاه‌های اجرایی محصول تولید کنند، گفت: بسیاری از محصولات شرکت‌های فناور با استاندار‌های لازم برای فروش و صادرات امکان قرار گرفتن در سبد خانواده‌های کارکنان و مخاطبین ادارات را دارند.

خان احمدی در پایان افزود: آمادگی انعقاد تفاهم نامه‌ای در زمینه همکاری‌های مشترک با اداره کل بهزیستی را داریم. همچنین می‌توانیم با تعریف رویداد حمایت از طرح‌های فناورانه و نوآورانه به مشکلات مدد جویان بهزیستی پاسخ دهیم.

امید قادری مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از توانمندی‌های شرکت‌های فناور پارک علم و فناوری و مجموعه جهاد دانشگاهی خواستار همکاری مستمر دو مجموعه شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلا پیش روی معلولان استان با کمک فناوری‌های طراحی شده واحد‌های فناور قابل حل است، گفت: در قالب شرکت‌های کمک توانبخشی می‌توان با ایده‌های نوآورانه به ۳۸ هزار معلول و ۱۸ هزار جانباز و تعداد زیادی از سالمندان استان خدمات مطلوب تری ارائه کنیم.

قادری در ادامه با اشاره به اینکه مناسب سازی محیط‌های شهری نیاز به تکنولوژی‌های نوینی دارد که انتظار داریم با همکاری شرکت‌های پارک علم و فناوری بوجود بیاید گفت:استفاده از نرم افزار‌های متناسب با نیاز‌های نابینایان هم از بخش‌هایی است که نیازمند کمک این شرکت‌ها است.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان گفت: ظرفیت‌های زیادی برای همکاری‌های مشترک دو مجموعه وجود دارد که افق‌های تازه‌ای پیش روی خدمات دهی بهتر ما به جامعه هدفمان باز می‌کند.

در پایان تعدادی از واحد‌های فناور پارک علم و فناوری کرمانشاه به معرفی خدمات شرکت‌های خود پرداختند.

انتهای  پیام/ز


مناسب سازی محیط‌های شهری نیاز به تکنولوژی‌های نوینی دارد

برچسب ها: اخبار علمی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار