استارت قدرتمند شاگردان فرکی برای کسب سهمیه در نیم فصل دوم

کادر فنی تیم فوتبال پیکان این روز‌ها برای تقویت تیمش شان در نیم فصل دوم، چند دیدار تدارکاتی را در نظر گرفته اند تا در پایان این دیدار‌ها نقاط ضعف و قوت شان را شناسایی کنند.

استارت  قدرت مند شاگردان فرکی برای کسب سهمیه در نیم فصل دومبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پیکان تهران که بعد از انتخاب سرمربی اش این روزها سخت مشغول تمرین است، با حسین فرکی برای کسب سهمیه و درخشش در نیم فصل دوم رقابت ها دست به کار شده است.

تیمی که با هدایت مجید جلالی در نیم فصل اول خیلی عملکرد خوبی نداشت تا آقا معلم فوتبال بعد از نزدیک به دوفصل از این تیم جدا شود و مسئولان باشگاه پیکان هدایت این تیم را بعد از یک کش و قوس دو سه روز به حسین فرکی بدهند. فرکی که نتایج قابل قبولی درلیگ برتر دارد ،حالا با پیکان در پی کسب نتیجه مطلوب است.

فرکی برای محک زدن تیمش تمرینات را فشرده تر کرده است تا عیار بازیکنانش را برای ادامه لیگ بسنجد، این مربی با تجربه حتی برای قوت بخشیدن به وضعیت تیمش چند بازی دوستانه را برای تیمش در نظر گرفته است و قرار است رو در روی یک تیم  دسته اولی قرار بگیرد  تا بازیکنان مستعدشان را در صورت نیاز محک بزنند.

آنها در دیداری از پیش مشخص شده فردا رو در روی شاگردان مهدی تار تار در تیم پارس جنوبی جم قرار می گیرند.

شنیده می شود که حسین فرکی به دنبال جذب دو مهاجم  طراز اول از لیگ دسته اول و یک دروازه بان از تیم ملی امید است.

این اولین باری است که فرکی بر روی نیمکت خودروسازان می نشیند و هدایت این تیم را بر عهده می گیرد، البته سرمربی کاربلد پیکانی ها از باشگاه درخواسته کرده است تا پیان بازی های دوستانه به او زمان دهند تا برای خطوط مورد نیاز لیست ارائه کند.

تیم فوتبال پیکان در نیم فصل اول با مجموع چهار برد، چهار تساوی و هفت شکست، با 16 امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی جا خوش کرد.


بیشتر بخوانید:

زمان معرفی سرمربی پیکان مشخص شد

حسین فرکی، سرمربی جدید پیکان

فرکی: می‌خواهم با پیکان هت‌تریک کنم/ شاکله اصلی تیم حفظ می‌شود


انتهای پیام/

گام بلند شاگردان فرکی برای نیم فصل دوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار