شکوه حضور ملّت قهرمان ایران در بزرگداشت حماسه ۹ دی

از ۹ دی روز حماسه و بصیرت تا ۲۲ بهمن روز طلوع فجر انقلاب اسلامی فاصله‌ای است که می‌توان آن را چلّه عظمت و اقتدار ایران اسلامی نامید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امسال انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی خود قرار گرفته است و ملّت بزرگ ایران بی صبرانه منتظرند تا چهل سالگی انقلاب خود را جشن بگیرند. حضور پررنگ، حماسی و پر شور ملّت بزرگ ایران در مراسم گرامی داشت ۹ دی امسال موجب انفعال و نا امیدی دشمنان داخلی و خارجی گردید و همه آن‌ها فهمیدند که فتنه گری ره به جایی نخواهند برد.

دشمن یکبار دیگر متوجه گردید که مردم ایران به عنوان سرمایه اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران در همه صحنه‌ها حضور نقش آفرین خود را ایفاء می‌نمایند و نمایش عظمت و اقتدار حضور حماسی ملّت بزرگ ایران در ۹ دی امسال باعث شد تا بار دیگر دشمن به خود بلرزد و این پیام را به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی چه در داخل و چه در خارج از کشور مخابره نمود که حضور در بزنگاه‌های حساس و تعیین کننده انقلاب و تبدیل آن‌ها به نقاط عطف که در طول چهل سال انقلاب را واکسینه کرده است، کمترین کاری است که ملّت بزرگ ایران برای عزّت روز افزون کشور و نظام اسلامی خود تحت فرامین، ولی فقیه انجام می‌دهند.

پیام دیگر حضور پر شور و عظیم مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در حماسه ۹ دی این بود که دشمنان بدانند ملّت بزرگ ایران آماده حضور با شکوه و پرشور‌تر از همیشه در برپایی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال خواهد بود و این حضور چشمگیر پیش درآمدی بر حضور با شکوه‌تر در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد بود که ان شاء الله تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان استکبار جهانی و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی و آغاز صدور تفکر و اندیشه ناب اسلام به تمام دنیا توسط انقلاب ایران و مردم انقلابی آن خواهد بود.

پیام مهم این حضور پرشور به مسئولین و دست اندرکاران علی الخصوص قوای سه گانه کشور این است که حضور و نقش مردم در حماسه ۹ دی باعث ایجاد انسجام ملّی در مقابل دشمن گردید؛ لذا این بهترین الگویی است که میتوان از آن برای هماهنگی و انسجام بیشتر در برابر جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور بهره برد. از این رو برای دستیابی به این مقصود توجه به این نکته ضروری است که در تبیین حماسه ۹ دی و حضور گسترده مردم در گرامیداشت این حماسه در هر سال و از سایر حرکت‌هایی که ناشی از بصیرت انقلابی مردم بوده است را می‌بایست به عنوان یک اتفاق ملّی تحلیل نمود و نه رویکردی که برداشت حزبی بودن و وابستگی آن به جریان خاصی برداشت شود.

نویسنده: احمد قربانی پور

انتهای پیام/ی

حماسه نهم دی پیش درآمد چهل سالگی انقلاب

برچسب ها: نهم دی ، فتنه 88
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار