نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی کابل تا آخر هفته اعلام می شود

مسئولان کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کردند که نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ولایت کابل تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی کابل تا آخر هفته اعلام می شودبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کردند که نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ولایت کابل تا پایان هفته جاری اعلام می شود.

«شیما علم سروش»، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات افغانستان گفت: تلاش می‌کنیم که در هفته جاری نتایج اولیه انتخابات پارلمانی ولایت کابل را اعلام نماییم.

وی از بازشماری 300 صندوق رای کابل خبر داد و تصریح کرد: همکاری فنی با کمیسیون ادامه داشته و تلاش خواهد شد تا پایان هفته جاری نتایج اولیه پارلمان کابل اعلام شود. 

انتخابات پارلمانی افغانستان در تاریخ 28 و 29 میزان/ مهر برگزار شد و بر اساس تقویم انتخاباتی، قرار بود نتایج ابتدایی این انتخابات در تاریخ 19 عقرب/ آبان اعلام شود. اما پس از برگزاری انتخابات پارلمانی، کمیسیون انتخابات اعلام کرد که به دلیل شکایات گسترده از روند برگزاری انتخابات، نتایج ابتدایی 32 ولایت به تاریخ دوم ماه قوس/ آذر و از حوزه کابل به تاریخ 10 قوس/ آذر اعلام خواهد شد.؛ با این حال، کمیسیون انتخابات هنوز موفق نشده است نتایج ابتدایی انتخابات پارلمانی در ولایت کابل را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار