طرح زمستانه هلال احمر خراسان رضوی و خدمات آن

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نجات‌گران هلال‌احمر خراسان‌رضوی به ۲۳۵ نفرحادثه دیده از ابتدای طرح امداد ونجات زمستانه تاکنون امداد رسانی کردند.

طرح زمستانه هلال احمر خراسان رضوی و خدمات آن/ ۲۳۵ نفر حادثه دیده از ابتدای این طرح امداد رسانی شدندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، سیدمجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح زمستانه هلال احمر خراسان رضوی از ۲۴ آذرماه آغاز شد و تاکنون نجاتگران هلال احمر استان موفق شده‌اند به ۲۳۵ نفر خدمات امدادی ارائه دهند.

وی با اشاره به وقوع ۷۱ حادثه از ابتدای طرح زمستانه در استان افزود: از این تعداد ۶۰ مورد حادثه جاده‌ای بوده و ۱۳۹ نفر مصدوم به دنبال داشته که ۴۸ تن نیز به علت شدت جراحت به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

احمدی با اشاره به اینکه ۲۵ پایگاه ثابت بین شهری و ۹ پایگاه امداد و نجات موقت زمستانه به همراه یک پایگاه امداد کوهستان و یک پایگاه امداد هوایی در طرح امداد و نجات زمستانه این استان فعال هستند، اظهار داشت: پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر در جاده‌ها و نقاط پرخطر جاده‌ای و محور‌های مواصلاتی استان مستقر و به مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

انتهای پیام//آ. ف


پایگاه‌های هلال احمر خراسان رضوی در مناطق پر خطر مستقر هستند

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.