مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد؛

در گزینش افراد نباید روابط بر ضوابط مقدم شود

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه در گزینش افراد از کسانی استفاده شود که شایسته‌تر هستند، گفت: نباید در گزینش افراد روابط مقدم بر ضوابط شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مسئولان گزینش استان قم، با اشاره به اهمیت گزینش گفت: اگر کوتاهی در گزینش افراد انجام شود خسارت جبران‌ناپذیری به جامعه و نظام وارد می‌شود.

وی با اشاره به تبعات بی‌توجهی به گزینش افراد بیان کرد: همان طور که در صدر اسلام این مسئله سبب خسارت‌های جبران ناپذیری شد و در ادامه جهاد با دشمنان مشکلاتی ایجاد شده است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه در گزینش افراد از کسانی استفاده شود که شایسته‌تر هستند، ادامه داد: نباید در گزینش افراد روابط مقدم بر ضوابط شود، اگر افراد شایسته به‌دنبال کار هستند این افراد را بر دیگران در واگذاری پست و مناصب مقدم بدارید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به اینکه گزینش کردن کارمندان از مسئولیت‌های بسیار سنگین و حساس است و نباید در این عرصه کوتاهی صورت گیرد، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی بعضی از مسئولیت‌ها جزء کلیدی‌ترین مسئولیت‌ها است که ازجمله آن قوه مقننه و مجریه است.

وی افزود:گاهی شنیده می‌شود با تلفن فرد شایسته و خدمت‌گذار را جابه‌جا می‌کنند و افرادی که لیاقت ندارند جایگزین آن‌ها می‌شوند گزینش نشدن صحیح افراد سبب فساد در جامعه می‌شود و اگر افراد نالایقی وارد ارگان‌ها شوند، خسارت‌های آن به جامعه وارد می‌شود.

انتهای پیام/ الف

نباید در گزینش افراد روابط مقدم بر ضوابط شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار