بستر‌های لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در نایین فراهم است

فرماندار نایین گفت: برای استفاده از تمام ظرفیت اجرایی شهرستان، بستر‌های لازم جهت حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمود جمالی فرماندار نایین در جلسه بررسی نحوه واگذاری کاروان سرای بلاباد جهت مرمت و فعال شدن در مباحث گردشگری گفت: مجموعه اجرایی شهرستان از صفر تا صد و تمام قد در کنار شما عزیزان می‌باشد تا بتوانیم با همراهی و همکاری با یکدیگر در خصوص توسعه و رونق اقتصادی شهرستان، اشتغال زایی و رضایتمندی مردم گام‌های مثبتی برداریم.

وی افزود: یکی از مباحث اصلی ما خصوصاً در دولت تدبیر و امید فراهم نمودن شرایط و زیرساخت‌ها برای بخش خصوصی است و حضور انجمن نایینی‌ها در پروژه‌های شهرستان به واسطه تعصب این عزیزان به زادگاهشان قطعا باعث تحولات و خدمات ماندگار برای این شهرستان خواهد بود.

جمالی با اشاره به حجم گسترده تردد در جاده‌های شهرستان نایین و ظرفیت‌های گردشگری گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که در جذب گردشگران داخلی و خارجی با ایجاد زیرساخت‌ها از جمله ایجاد اقامتگاه‌های بوم گردی و استفده از ظرفیت کاروانسرا‌های تاریخی در نقاط روستایی و در کنار جاده‌های مواصلاتی اصلی اقدامات مثمر ثمری انجام دهیم.

جمالی در پایان ضمن تشکر از همت انجمن نایینی‌های مقیم اصفهان عنوان نمود: در راستای تقویت شهرستان و ایجاد امید و رونق اقتصادی و اشتغال زایی و تحول مثبت در کنار کلیه دلسوزان برای نایین و با حمایت‌های نماینده محترم مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی از تمام ظرفیت اجرایی شهرستان در حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران محترم استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام سید علی سجادی امام جمعه نایین نیز بر استفاده از ظرفیت نایینی‌ها در تمام نقاط کشور و جهان به جهت تحول شهرستان تاکید نمود.

اعضای انجمن خیریه فرهنگی- مذهبی نایینی‌های مقیم اصفهان نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام/ف

بستر‌های لازم جهت حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران فراهم شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.