عرضه مرسدس AMG GT R رودستر به طور غیرمستقیم تأیید شد +تصاویر

به تازگی یک شرکت بیمه آلمانی در سایت رسمی خود با انتشار اطلاعات خودروی AMG GT R رودستر عرضه این محصول را تأیید کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل هفته گذشته یک شرکت بیمه آلمانی به نام HUK24 در وب‌سایت رسمی خود اطلاعاتی درباره مدل‌های A45 و A45 S مرسدس منتشر کرد. حالا این شرکت بیمه بار دیگر یک مدل معرفی نشده از مرسدس AMG را در لیست سایت خود قرار داده است.

مرسدس در اواخر ماه نوامبر سال گذشته مدل‌های مختلف GT را معرفی کرد اما در این میان خبری از GT R رودستر نبود. این خودرو توسط مرسدس معرفی نشد اما عکاسان به طور پنهانی تصاویری از آن ثبت کردند. این خودرو یک کروک است که نام آن همان طور که در لیست این شرکت بیمه نوشته شده، GT R رودستر خواهد بود.

.

تاریخ تولید این خودرو با هاچ‌بک‌های A45 و A45 S یکسان است. همان طور که در این لیست آمده، تاریخ تولید این خودروها دسامبر ۲۰۱۸ است. موتور دوقلوی توربو ۴.۰ لیتری این خودرو قدرت ۵۸۵ اسب بخاری به آن می‌دهد.

آن طور که مشخص است مرسدس هنوز برنامه‌ای برای رونمایی از این خودرو در نمایشگاه دیترویت ندارد. دلیل آن هم عدم‌حضور مرسدس در این نمایشگاه است. با یک محاسبه ساده متوجه می‌شویم که به احتمال زیاد معرفی GT R رودستر در نمایشگاه خودروی ژنو در ماه مارس انجام خواهد شد.

.

شرکت خودروسازی مرسدس بنز به ساخت خودرو‌های لوکس و لاکچری شهرت دارد. این شرکت خودروسازی آلمانی، در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتور‌های درون‌سوز و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌کند. این شرکت همواره برای بهبود بخشیدن به محصولات خود، امکانات آن‌ها را افزایش می‌دهد.  با توجه به امکانات محصولی که در این خبر به آن اشاره کردیم، این خودرو یکی از بهترین ساخته‌های کروپ این شرکت خواهد بود.

.

.


بیشتر بخوانید: هیوندا در سال ۲۰۱۹ از کراس‌اور جنسیس و سوناتا جدید خود رونمایی می‌کند


انتهای پیام/

خودروی جدید مرسدس

برچسب ها: فناوری ، مرسدس بنز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار