محورهای اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد به جز محور سی‌سخت – پادنا باز است

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه محورهای اصلی و فرعی استان به جز محور سی‌سخت – پادنا باز هستند و از تردد روان برخوردارند.​

محورهای اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد به جز محور سی‌سخت – پادنا باز استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  علی خوان‌پایه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌های روزهای اخیر در استان، گفت: همکاران ما در حوزه راهداری براساس اولویت‌ها با توجه به منابع و امکانات موجود در هنگام باندگی‌ها در محورهای مواصلاتی استان حضور داشته و عملیات راهداری را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه عملیات راهداری با اولویت  راه‌های اصلی و فرعی که از ترافیک بیشتری برخوردار هستند، انجام می‌شود، افزود: پس از بارندگی‌ها نیز اولویت ما راه‌های روستایی است که دچار مشکل شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم‌اکنون همه محورهای اصلی و فرعی استان به جز محور سی‌سخت – پادنا باز هستند و از تردد روان برخوردارند.​

خوان‌پایه با بیان اینکه سازمان راهداری کشور بر اساس استانداردهای تدوین شده در محورهای مواصلاتی عمل می‌کند، عنوان کرد: به محض مسدود شدن محورهای ارتباطی در این استان توسط راهداری کهگیلویه و بویراحمد اطلاع‌رسانی دقیق انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: رانندگان برای عبور از جاده‌ها در فصل زمستان حتما باید زنجیر چرخ و دیگر لوازم ایمنی تردد را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: 23 راهدارخانه ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی این استان با شروع بارش‌ها آماده خدمت‌رسانی به رانندگان هستند.

انتهای پیام/س

محورهای کهگیلویه و بویراحمد باز هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.