هفته هفدهم لیگ برتر والیبال؛

تداوم صدرنشینی ورامینی‌ها/ شگفتی‌سازی شهرداری تبریز مقابل پیام

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران برگزار شد و تیم شهرداری ورامین با کسب پیروزی دیگری در صدر جدول باقی ماند.

تداوم صدرنشینی ورامینی‌ها/ شگفتی‌سازی شهرداری تبریز مقابل پیامبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ایران با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای تهان، ارومیه، تبریز، اردکان، اراک و گنبد بسته شد.

در این هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال شاهد برگزاری مسابقاتی حساس و نفس گیر با نتایج نزدیک بودیم به طوری که از بین 6 مسابقه برگزار شده در این هفته سه مسابقه با نتیجه 3 بر 2 تمام شد و به ست پنجم کشید.

در اردکان تیم والیبال خاتم این شهر توانست به یک پیروزی ارزشمند مقابل تیم والیبال سایپا دست پیدا کند و در این مسابقه از سد نارنجی پوشان پایتخت با حساب 3 بر صفر عبور  کند. تیم سایپا با این نتیجه در میانه های جدول باقی ماند تا نتواند سر و سامانی به اوضاع خود بدهد.

در تبریز تیم والیبال شهرداری این شهر دست به کاری بزرگ شد و توانست تیم والیبال  پیام مشهد را با شکست بدرقه کند. شاگردان عادل بناکار در دیدار با تیمی که سید محمد موسوی را در اختیار داشت توانست با حساب 3 بر 2 به پیروزی رسیده و تنها یک امتیاز به تیم پیام خراسان بدهد. تبریزیها که در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب نکرده بودند در هفته های اخیر توانسته اند به پیروزی های ارزشمندی دست پیدا کنند.

تیم وایبال پیکان تهران این هفته و در خانه به پیروزی مقابل دورنا ارومیه دست پیدا کرد و توانست 3 بر یک برنده این بازی شود.

تیم  والیبال  شهرداری ورامین در ادامه موفقیت های خود این هفته را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت. شاگردان رحمان محمدی راد در این مسابقه توانست با حساب 3 بر صفر از تیم والیبال شهروند اراک یک پیروزی بگیرد و همچنان حاشیه امنیت خود در صدر جدول را حفظ کند.

تیم  والیبال فولاد سیرجان ایرانیان نیز در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال و در گنبد به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد. دیدار دو تیم شهرداری گنبد و فولاد سیرجان ایرانیان بسیار تماشایی و پایاپای پیش رفت و تماشاگران زیادی از این مسابقه دیدن کردند. در نهایت این تیم فولاد بود که توانست برنده 3 بر 2 این مسابقه شود.

دو تیم کاله و شهرداری ارومیه نیز در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند. تیم کاله که هفته های قبل ناکامی هایی داشت در این بازی به سختی و با نتیجه 3 بر 2 موفق به شکست دادن ارومیه شد تا دست پر ارومیه را ترک کند.

**نتایج کامل هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان به شرح زیر است:

خاتم اردکان 3 ـ. سایپا تهران صفر

شهرداری تبریز  3 ـ. پیام خراسان 2

پیکان تهران 3 ـ. دورنای ارومیه یک

شهروند اراک صفر ـ. شهرداری ورامین 3

شهرداری گنبد 2 ـ. فولاد سیرجان 3

شهرداری ارومیه 2 ـ. کاله مازندران 3

انتهای پیام/

در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.