ترامپ باز هم رسانه‌های آمریکا را به همکاری با دموکرات‎‌ها متهم کرد

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر با انتشار پیامی توئیتری ضمن انتقاد از رسانه‌های این کشور، آنها را به همکاری با دموکرات‌ها متهم کرد.

ترامپ باز هم رسانه‌های آمریکا را متهم به همکاری با دموکرات‎‌ها کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا شب گذشته بار دیگر با حمله به رسانه‌های این کشور، آنها را به فعالیت برای حزب دموکرات متهم کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که چهارشنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: جریان رسانه‌ای هیچگاه به این اندازه‌ متقلب نبوده است. ان بی سی و ام اس ان بی سی دیوانه شده‌اند. آنها داستان‌ها را عمدا به نحوی خلاف واقعیت گزارش می‌کنند. آنها حقیقتا حزب مخالف (ما) هستند که با دموکرات‌ها همکاری می‌کنند. آنها حتی ممکن است بدتر از اخبار جعلی سی ان ان باشند!

رئیس جمهور آمریکا این پیام توئیتری را چند ساعت پس از نشست مشترک با نانسی پلوسی، رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا و چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات‌های سنا در بحبوحه سومین هفته از تعطیلی دولت فدرال منتشر کرد.

بنا به گزارش هیل، ترامپ به طور ناگهانی جلسه مذاکره با سران دموکرات کنگره را که در نوزدهمین روز از تعطیلی دولت آمریکا برگزار شد، ترک کرد. رئیس جمهور آمریکا بلافاصله در پیامی توئیتری رسانه‌های این کشور را مور حمله قرار داد.

  رئیس جمهور آمریکا از زمان کمپین انتخاباتی خود در سال 2016 به طور مداوم با رسانه‌های این کشور درگیر بوده است. ترامپ چند هفته است که برای تامین بودجه ساخت دیوار مرزی مکزیک با دموکرات‌ها در کنگره درگیر است. اختلافاتی که دولت آمریکا را وارد سومین هفته از تعطیلی خود کرد. کاخ سفید می‌گوید که بودجه مربوط به اجرای پروژه ساخت دیوار در مرز مکزیک باید در لایحه بودجه این کشور لحاظ شود.

بنابر اعلام سارا سندرز، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید رئیس جمهور آمریکا قرار است امروز پنج شنبه از مرز مکزیک بازدید کند. نزدیک به یک چهارم دولت فدرال آمریکا از روز 22 دسامبر سال گذشته میلادی به دنبال بن بست بوجود آمده میان کاخ سفید و قانونگذاران دموکرات در خصوص درخواست ترامپ برای بودجه 5 میلیارد دلاری برای دیوار مرزی، در تعطیلی به سر می‌برند. کنگره تاکنون در برابر این درخواست ترامپ مقاومت کرده است و حاضر نیست چنین بودجه ای را به تصویب برساند. دموکرات ها مبلغ 1.3 میلیارد دلار را برای تأمین امنیت مرزی (و نه ساخت دیوار) پیشنهاد داده اند. دموکرات‌ها همچنین این هفته طرحی را برای بازگشایی نهادهای دولتی جداگانه ارائه کردند، هر چند کاخ سفید تهدید به وتوی این طرح کرده است.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار