در رقابت های کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور؛

کاراته کاهای قم درخشیدند

یک نشان طلا و یک نشان نقره در رقابت های كاراته قهرمانی رده سنی پيشكسوتان ايران نصیب کاراته کاهای قم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سعید برخوردار،دبير هیئت كاراته قم اظهار کرد: نفرات برتر پیکارهای کاراته قهرمانی پیشکسوتان در حالی معرفی شدند که بین مدال‌آوران این دوره از مسابقات شاهد حضور درخشان دو کاراته‌کای با تجربه استان قم نیز بودیم و قم به واسطه درخشش این عزیزان یکی از 6 تیم‌ برتر مسابقات شد.

وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان ایران در تهران، بیان کرد: فدراسیون کاراته این دوره از مسابقات را با حضور 166 کاراته‌کا به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار کرد و سرانجام تیم‌های تهران، مازندران، اصفهان، فارس، مرکزی و قم اول تا ششم شدند.

دبیر هیئت کاراته استان قم افزود: مسابقات این دوره در بخش‌های کاتا و کومیته به انجام رسید و شرکت کنندگان در بخش کومیته برای کسب عناوین برتر اوزان مختلف رده‌های سنی 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 50 تا 54 سال و بالای 60 سال به روی تاتامی رفتند.

وی با اشاره به موفقیت کاراته‌کاهای قم در کسب دو مدال طلا و نقره این دوره از مسابقات، ابراز کرد: نخستین مدال تیم اعزامی قم حاصل تلاش و پشتکار مجید کریمی کاراته‌کای قم در گروه سنی 40 تا 44 سال بود، کاراته‌کایی که در وزن منهای 75 کیلوگرم به میدان رفت و نایب‌قهرمان شد.

برخوردار خاطرنشان کرد: در وزن منهای 75 کیلوگرم مجید کریمی از قم برای کسب مقام قهرمانی و نشان طلا به مصاف محمدهادی محمدی از فارس رفت اما با واگذاری نتیجه این رقابت نزدیک و حساس به مدال نقره بسنده کرد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به امیر صوفی از کردستان و علی عین‌اللهی از تهران تعلق گرفت.

دبير هیئت كاراته قم با بیان اینکه دومین مدال تیم قم با درخشش سیدمحمد موسوی‌پور در گروه سنی 45 تا 49 سال به دست آمد، یاد آور شد: موسوی‌پور در وزن منهای 70 کیلوگرم برای کسب مدال طلا در فینال از سد علی قاسمی کاراته‌کای تیم قزوین گذشت، ضمن اینکه مقام سوم این وزن نصیب حسن شکری از آذربایجان شرقی شد.

انتهای پیام/ش

معرفی نفرات برتر رقابت های کاراته قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار