معاون فرهنگی سپاه پاسداران:

آمریکا فروپاشیده/ رسانه تنها ابزار کارآمد غرب است

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در قزوین گفت: آمریکا یک قدرت مرده و فرو پاشیده است که با ابزار رسانه خود را زنده نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قزوین، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کربلای ۵ و ۴ و شهدای رسانه افزود: آمریکا میلیارد‌ها دلار در منطقه هزینه کرده و در فرهنگ، سیاست، اقتصاد شکست خورده است و با رسانه خودش و یک قدرت فروریخته را پیروز نشان می‌دد و عده‌ای باور می‌کنند.

 سردار نقدی با اشاره به ضرب و شتم یک دختر در سیرجان اضافه کرد: با کمک رسانه این موضوع به مساله روز کشور تبدیل می‌شود، این‌ها سناریویی است که کشور را فاسد نشان دهند ومردم را به سمت افسردگی پیش ببرند.

وی تصریح کرد:رسانه‌های غربی در موضوع پلاسکو بزرگنمایی و انقلاب را به مدیریت ناکارآمد متهم کردند، اما در برج گرند فل لندن که ۷۳ نفر سوختند موضوع را به گونه‌ای رقم زدند که مدیریت کارآمد شد.

معاون فرهنگی سپاه گفت:فردی که سه هزار میلیارد گرفته بود پولش را به بیت المال برگرداندند و در روزنامه‌ها نوشتند نخبه کشی در ایران، آن‌ها وارونه نمایی می‌کنند و ببینید تا ۲۲ بهمن چند تا سوژه سازی می‌کنند.

سرداری نقدی در ادامه با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:حفظ انقلاب از خود انقلاب مهم‌تر است.

وی اضافه کرد: انقلاب‌های دنیا به ۴۰ سالگی نرسیدند و امروز رهبری هدایت جامعه را برعهده گرفتند که بر روی اصول با تمام قدرت ایستادند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حالی به ۴۰سالگی می‌رسد که سنگر‌های یکی پس از دیگری فتح می‌شود و همه دستاورد‌ها را در آستانه ۴۰سالگی حفظ کرده ایم.

سردار نقدی گفت: امروز ما آزادترین کشور دنیا هستیم و هرکس می‌تواند هر نقدی را بگوید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر است و مردم دارند اداره می‌کنند و در دست خودشان است و حتی در مواردی که رای مردم برخلاف رای رهبری بوده، رای مردم تنفیذ شده است.

سردار نقدی در ادامه افزود: این عظمت ولایت فقیه است که می‌گفتند دیکتاتوریست، اما امام فرمودند: ولایت فقیه ضد دیکتاتوری است، چون جایی اثبات نشده بود و برای اولین بار بود که پس از قرن‌ها پیاده می‌شد.

وی افزود: در مدیریت خلا‌هایی وجود دارد، اما بن بستی نیست و انقلاب با سرزندگی سنگر‌های دشمن را فتح می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی می‌خواهند این دستاورد‌ها را کوچک و با مغلطه تحقیر کنند گفت:در علم ما رتبه ۵۳ بودیم، اما امروز در رتبه ۱۶ هستیم و در همه رشته‌های مهم صنعتی زیر بیست هستیم و در فناوری‌های نوین در رتبه‌های بالا جهان قرار داریم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت: لیبرال دمکراسی بعد از جنگ جهانی هیچ جنگی مزاحمش نبوده، نه تهاجم فرهنگی داشته، و نه ترور داشتند، اما ایران انقلابی را یک روز یک ساعت راحت نگذاشتند با تمام قوا با ایران جنگیدند، آمریکا در جنگ تحمیلی چه توطئه‌هایی کرد و در نهایت خودش وارد عملیات شد.

وی با اشاره به جنگ اطلاعاتی دنیا با انقلاب گفت: در عرصه تروریسم تمام نیرو‌های اطلاعاتی دنیا یک شاخه تروریستی برای ضربه به نظام و انقلاب راه انداختند و شکست خوردند.

سردار نقدی گفت: چهل سال است که علیه ما تهاجم فرهنگی و صد‌ها میلیارد دلار هزینه می‌کنند، تحریم‌های فلج کننده‌ای علیه انقلاب وضع کردند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند، اما همه آن‌ها شکست خورده است.

سردار نقدی افزود: با وجود همه مشکلات و کم بودن ابزار و سخت افزار‌ها مردم دشمن را شکست دادند.

وی گفت: آمریکا وقتی ناوی را به سمت کشوری حرکت می‌داد حکومت‌ها ساقط می‌شدند، اما امروز سربازانشان را دستگیر می‌کنند، پیراهنشان را خیس می‌کنند، رییس جمهور آمریکا امروز جرات نمی‌کند در هیچ پایتختی بدون محافظت وارد شود.

 

انتهای پیام/پ

سفر سردار نقدی به قزوین

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار