سخنگوی کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری:

قوانین جدید برای افزایش جمعیت کشور وضع می شود

سخنگوی کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان از وضع قوانین جدید افزایش جمعیت برای مقابله باسیاست اشتباه تهدید نسلی در دهه‌های اخیر خبر داد.

قوانین جدیدی برای افزایش جمعیت کشور وضع می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی ملکوتی سخنگوی کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران تأکید کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده صداوسیما برگزار و در آن مباحث خانواده و تهدیدات نسلی موردبررسی قرار گرفت، قوانین جدید برای افزایش جمعیت کشور برای مقابله باسیاست اشتباه تهدید نسلی در دهه‌های اخیر وضع می شود و دراین زمینه پیشنهاداتی به مسئولان ارائه شد.

وی با اشاره به دغدغه اعضای خبرگان رهبری در مباحث اجتماعی و سیاسی تصریح کرد: حضور مسئولان در جلسات کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان برای پاسخگویی به سؤالات اعضای این مجلس صورت می‌گیرد و فرصت مغتنمی است.

وی افزود: جلسات کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری هر دو هفته در میان برگزار شده و در آن مهم‌ترین مباحث مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور موردبررسی قرارگرفته و از مسئولان مربوطه برای پاسخگویی دعوت به عمل می‌آید.

سخنگوی کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیشنهادات و دغدغه‌های اعضای مجلس خبرگان رهبری به مسئولان مربوطه ابلاغ‌شده و اغلب در حوزه کاری مسئولان اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ ش

برگزاری کمیسیون سیاسی اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در قم

برچسب ها: خانواده ، اخبار مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.