در نشست بررسی مشکلات پرند مطرح شد؛

رفع مشکلات شهر پرند نیازمند نگاه جامع و مدیریتی/وزیر سابق راه و شهر‌سازی واحدهای مسکن زیادی افتتاح کرده بود

امام جمعه پرند گفت: آخوندی واحد‌های بسیار زیادی را افتتاح کرده بود، اما با افتخار می‌گفت: من یک واحد مسکن مهر را افتتاح نکرده‌ام.

خبرنگار: کباری‌/آخوندی دل ساکنان پرند را شکست / وزیر راه و شهر‌سازی سابق واحدهای مسکن زیادی را افتتاح کرده بودبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مهدی ساداتی‌ فرماندار رباط کریم‌ در نشست بررسی مشکلات پرند با بیان اینکه در پرند متأسفانه دو نگاه مدیریتی‌ وجود دارد، گفت: یک نگاه از سوی شورا و شهرداری‌ در پرند است و نگاه دیگر مربوط به وزارت راه و شهرسازی‌ و شرکت عمران پرند است.

وی افزود: باید با یک نگاه جامع و مدیریتی این مشکل را برطرف کنیم.

در ادامه این برنامه احمد عبدالله‌زاده پاشاکی امام جمعه شهر پرند با بیان اینکه وزیر سابق راه و شهرسازی‌ حرفی زد که احساسات ساکنان شهر پرند را جریحه دار کرد گفت: چندین بار آخوندی با ما واحدهای مسکن مهر را افتتاح کرد این در حالی است که با افتخار در رسانه‌ها اعلام می‌کند که من حتی یک واحد مسکن مهر را افتتاح نکرده‌ام.

وی افزود: مراجعه‌کننده بسیاری از سوی متقاضیان مسکن مهر داریم که چندین سال است آورده خود را تکمیل کرده‌اند اما هیچ واحدی تحویل نگرفته‌اند و ما امیدواریم این مشکل با همکاری و مساعدت وزیر راه و شهرسازی برطرف شود.

عبدالله‌زاده درباره مترو پرند گفت: این مترو چندین سال است که نیمه کاره رها شده و شهرداری و یا شرکت عمران پرند مسئولیت آن را بر عهده نمی‌گیرند اما امیدواریم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود و ما شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

پیشرفت فیزیکی قطار حومه‌ای تهران – پرند به ۸۰ درصد می‌رسد

در ادامه این برنامه نوروزی نماینده مجلس با بیان اینکه پرند می‌تواند پایتخت تجاری ایران باشد، گفت: چندی پیش پیشنهاد داده بودیم که وزارتخانه‌های مهم و تأثیرگذار از جمله مسکن، جهاد کشاورزی و نیرو در شهر پرند مستقر شوند.

وی افزود: پرند به منطقه آزاد فرودگاه امام متصل است و این خود یک نقش تأثیرگذاری در شهر پرند دارد.

نماینده مجلس با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی قطار حومه‌ای تهران – پرند به ۶۵ درصد رسیده است، گفت: امیدواریم تا سال آینده پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۸۰ درصد برسد.

نوروزی گفت: یک خط لوله آب از طالقان تا بهارستان کشیده شده است و ما با رایزنی‌هایی که از طریق وزارت نیرو انجام داده‌ایم یک خط لوله آب برای پرند خواهیم گرفت.

وی اظهار کرد: شهر پرند تنها شهر مهندسی‌ساز ایران است که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار