آخرین وداع شهید مدافع حرم با فرزند شیرخواره‌اش +فیلم

ویدئویی از آخرین وداع و خداحافظی شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر با فرزند شیرخواره‌اش را مشاهده می‌کنید.

آخرین وداع شهید مدافع حرم با فرزند شیر خواره اش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها در تمام کشور فرزندان این آب‌وخاک به خاطر دفاع از حریم اهل بیت همانند سروقامتان دفاع مقدس قدم در راه مبارزه گذاشته و مردانه به مبارزه با ظلم و کفر شتافتند.

این بزرگمردان امروزی، با حضور محکم و دفاع پیروزمندانه خود لقب مدافعان حرم را به خود نسبت دادند و توانستند خود را به عاشقان و شیفتگان هشت سال دفاع مقدس برسانند. شهدای مدافع حرم نیز همانند شهدای هشت سال دفاع مقدس، در عنفوان جوانی از میان‌ زندگی مادی حقیقت اصلی زندگی را دریافته و رهسپار آسمان‌ها شدند.

شهید حسن رجایی‌فر شهید مدافع حرمی به گفته فرزندش عاشق قرآن بود؛ انس شهید با قرآن کار را به جایی رساند که جلسات قرآنی محله را به راه انداخت و علاوه بر آن، تلاوت قرآن در خانه هم یک رسم همیشگی بود. هر شب یک جزء قرآن تلاوت شده و در هر ماه یک دور قرآن ختم می‌شد. رسم این شهید حتی در بین آشنایان فراگیر شده؛ به گونه‌ای که اکثر آشنایان می‌گویند آن‌ها هم در خانه‌شان محفل قرآنی برپا می‌کنند.

در ادامه فیلمی دیده نشده از جاویدالاثر شهید حسن رجایی فر در هنگام آخرین وداع و خداحافظی با فرزند شیرخواره‌اش یک ماه پیش از شهادت را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۲۰:۳۶ ۲۲ دی ۱۳۹۷
السلام علیک یا اباعبدالله
آخرین اخبار