مقام روس: با کمک ایران توطئه آمریکا را خنثی کردیم

معاون اول فراکسیون روسیه واحد در مجلس دومای روسیه گفت: با کمک ایران، توطئه آمریکا برای بی ثبات سازی منطقه، نقش بر آب شده است.

مقام روس: با کمک ایران توطئه آمریکا را خنثی کردیمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "آدالبی شخاگوشف" معاون اول فراکسیون روسیه واحد در مجلس دومای روسیه گفت: با کمک ایران توطئه آمریکا برای بی ثبات سازی منطقه، نقش بر آب شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا قصد داشت سوریه را به مرکز اصلی ثبات زدایی در منطقه تبدیل کند، افزود: روسیه با همکاری شرکای منطقه ای خود و به ویژه ایران، در برابر این توطئه واشنگتن ایستادگی کرد و نقشه کاخ سفید را ناکام گذاشت.

این عضو ارشد کمیته امنیت مجلس دومای روسیه گفت: آمریکایی ها با همکاری هم پیمانان خود تلاش کردند تا از طریق سوریه به ایران ضربه بزنند و تشنج سیاسی و نظامی در خاورمیانه را به اوج برسانند.

وی اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر شکست دادن تروریست ها در سوریه را بی ارزش و فاقد منطق توصیف کرد ‌‌گفت: برخلاف آنچه آمریکایی ها می گویند، آنها فقط برای ادامه تشنج و حمایت نزدیک از داعش و ‌گروه‌های تروریستی وارد سوریه شدند.

شخاگوشف با مضحک خواندن اظهارات وزیرامورخارجه آمریکا درباره نابودی ۹۹ درصد تروریست های سوریه بدست نیروهای آمریکایی گفت: این سخن آنقدر بی پایه و احمقانه است که حتی هیچکس در داخل خود آمریکا هم آن را باور ندارد.

معاون اول فراکسیون روسیه واحد در مجلس دومای روسیه تاکید کرد: واقعیت این است که آمریکا نه تنها برای حفظ صلح به سوریه نیامد ، بلکه برای شعله ور کردن آتش جنگ و تشنج و حفظ حیات تروریست هایی آمدند که ساخته دست خودشان بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، سوریه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار