پلیس آمریکا خواستار نمونه‌ای از DNA رونالدو شد

پلیس لاس وگاس آمریکا با ارسال حکمی به ایتالیا خواستار نمونه‌ای از DNA ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس شد.

پلیس آمریکا خواستار نمونه‌ای از DNA رونالدو شدبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس لاس وگاس آمریکا که درباره اتهام تجاوز کریستیانو رونالدو به یک زن آمریکایی تحقیق می‌کند، با ارسال حکمی به مقامات ایتالیا درخواست کرد نمونه‌ای از DNA این ستاره پرتغالی در اختیار آن‌ها گذاشته شود.

"لورا ملتزر"، سخنگوی پلیس لاس وگاس، گفت: "پلیس لاس وگاس در این مورد، همان اقدامی را انجام می‌دهد که در تمامی موارد تجاوز جنسی برای تسهیل جمع آوری نمونه دی ان‌ای پی می‌گیرد. تأیید می‌کنیم که درخواست رسمی به مقامات ایتالیایی فرستاده شده است. "

"وال استریت ژورنال" گزارش داد پلیس این حکم را به دادگاه ایتالیا فرستاده، جایی که رونالدو برای باشگاه مشهور یوونتوس بازی می‌کند.

ژورنال گزارش داد که محققان می‌خواهند ببینند آیا DNA رونالدو با DNA موجود در لباس "کاترین میورگا" (قربانی تجاوز) یکسان است یا خیر.

مایورگا در شکایت نامه خود گفته است که رونالدو در سال ۲۰۰۹ در اتاق هتل لس آنجس به او تجاوز کرده است.

پس از شکایت مایورگا، پلیس تحقیقات جنایی را در دستور کار قرارداد که شامل نتایج آزمایش پزشکی نیز می‌شود.

مایورگا، رونالدوی ۳۳ ساله و وکلایش را متهم کرده است که قصد داشته اند در سال ۲۰۰۹ او را به امضای توافقنامه‌ای برای مصالحه وادار کنند. این زن ادعا می‌کند که  ۳۷۵ هزار دلار بابت حق السکوت دریافت کرده است. حالا او در شکایت خود به دنبال پرهیز از مصالحه است.

رونالدو این اتهام را رد کرده است.

رونالدو در توییتر نوشت: "من اتهاماتی را که علیه من مطرح شده به شدت تکذیب می‌کنم. تجاوز جنسی یک جنایت بی رحمانه است که برخلاف همه چیز‌هایی است که به آن اعتقاد دارم. "


بیشتربخوانید:

بدل رونالدو در ایتالیا پیدا شد! +عکس

شباهت حیرت انگیز یک بازیکن به لیونل مسی!+عکس

خبرگزاری فرانسه: ایران در بین ۵ تیمی که باید بازی آن‌ها را در جام ملت‌ها تماشا کرد


انتهای پیام/

پلیس آمریکا به دنبال DNA رونالدو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار