پست جدید اینستاگرام رهبر انقلاب| نطق شهدا بعد از شهید شدن باز می‌شود

صفحه اینستاگرام منتسب به سایت مقام معظم رهبری با انتشار تصویری از ایشان با هشتگ #نگذارید_دوران_دفاع_مقدس_از_یادها_برود ‌ پستی را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام منتسب به سایت مقام معظم رهبری در جدیدترین پست منتشر شده در این صفحه تصویری از حضور رهبر انقلاب در  مقبره شهدا را به اشتراک گذاشت.همراه با این تصویر  پستی با هشتگ #نگذارید_دوران_دفاع_مقدس_از_یادها_برود ‌ منتشر شده است. این پست حاوی نقل قولی از سخنان رهبر انقلاب در روز چهاردهم آبان ماه امسال است. در این سخنان رهبر انقلاب حضور شهدا را به دو بعد مادی و معنوی تقسیم کردند در ادامه نیز درباره نطق شهدا با مردم پس از شهادت توضیح دادند.

در این پست نوشته شده است:

#نگذارید_دوران_دفاع_مقدس_از_یادها_برود ‌

‌رهبر انقلاب: شهدا تا هستند، با تن خودشان دفاع میکنند، وقتی میروند، با جان خودشان: وَ یَستَبشِرونَ بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم اَلّا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لا‌ هُم یَحزَنون؛ ببینید این استبشار، مال بعد از رفتن است. تا هستند، جانشان و تنشان و حرکت مادّی‌شان در خدمت اسلام و در خدمت جامعه‌ی اسلامی است، وقتی میروند، معنویّتشان، صدایشان تازه بعد از رفتن بلند میشود. نطق شهدا بعد از #شهید شدن باز میشود، با مردم حرف میزنند -بِالَّذینَ لَم یَلحَقوا بِهِم- با ماها دارند میگویند؛ [باید] ما گوشمان سنگین نباشد تا بشنویم این صدا را. ۹۷/۸/۱۴

پست جدید اینستاگرام رهبر انقلاب: #نگذارید_دوران_دفاع_مقدس_از_یادها_برود ‌

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار