واکنش شگفت‌انگیز بازیکن تنیس در حین مسابقه +فیلم

بازیکن تنیس انگلیسی با واکنش شگفت انگیز در مسابقات اوپن استرالیا تحسین و تعجب تماشاگران را برانگیخت.

واکنش شگفت‌انگیز بازیکن تنیس در حین مسابقه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تنیسور انگلیسی با واکنشی فوق‌العاده در جریان مسابقه‌ای در ملبورن استرالیا موجب شگفتی تماشاگران مسابقه شد.

دن ایونز انگلیسی با دفع توپ عجیب خود در جریان مسابقات تنیس اوپن استرالیا که در شهر ملبورن در حال برگزاری است، توانست ضمن کسب امتیاز از حریف خود، عنوان بهترین ضربه دفع توپ را نیز از آن خود کند. این تنیسور ۲۸ ساله انگلیسی در یکی از مسابقات خود در تنیس اوپن استرالیا مقابل یوریچ رادینو قرار گرفت و با بازی عالی خود توانست او را شکست دهد و با موفقیت به مرحله بعد راه یابد.

اما آنچه که بیش از هر چیز دیدن این مسابقه را برای تماشاگران حاضر در محل مسابقه جذاب کرده بود بازی خوب دو بازیکن تنیس نبود؛ بلکه ضربه‌ شگفت انگیز دن سبب شد همه تماشاگران یک صدا او را تشویق کنند. رادینو با انتخاب جهتی مناسب برای ضربه خود هیچگاه فکر نمی‌کرد دن بتواند ضربه‌ای را که در سمت مخالف بدنش قرار دارد دفع کند، ولی دن ایونز با واکنش به موقع و شگفت‌انگیز خود توانست ضمن کسب امتیاز صحنه‌ای جذاب را در مسابقه به وجود آورد.

ضربه عجیب دن در اولین گراند اسلم سال ۲۰۱۹ به عنوان شوت سال تنیس انتخاب شد و تماشاگران و دوست‌داران ورزش تنیس را به افزایش جذابیت مسابقات تنیس در سال ۲۰۱۹ امیدوار کرد. ویدئو لحظه دیدنی این مسابقه پس از انتشار در فضای مجازی هزاران بار توسط کاربران مورد بازدید قرار گرفت و واکنش‌های تحسین‌برانگیزی را نیز در پی داشت.

یکی از کاربران فضای مجازی در مورد ضربه دن ایونز گفت: "او جادوگر است، چون چنین ضربه‌ای تنها با جادو ممکن است، مطمئنا همه او را تحسین خواهند کرد." بیشتر کاربران فضای مجازی با عالی خواندن ضربه این تنیسور انگلیسی، مسابقه او با رادینو را آغازگر فصلی جذاب از مسابقات تنیس در سال ۲۰۱۹ دانستند. در ادامه لحظه دیدنی این مسابقه را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: خوش‌شانسی عجیب بازیکن پینگ‌پنگ سوژه رسانه‌ها شد +فیلم


انتهای پیام/

بهترین ضربه دفع سال در اولین گراند اسلم تنیس ۲۰۱۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شریفی
۱۲:۵۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
خیلی خیلی قشنگ بود کارش
لایک لایک لایک
آخرین اخبار