نماینده ولی فقیه در گیلان:

آمریکا خواستار بازگشت گروهک منافقین به عراق

آمریکا دنبال این است که اعضای گروهک منافقین را بار دیگر به عراق برگرداند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه گیلان در خطبه های امروز نماز جمعه با بیان اینکه آمریکا می خواهد گروهک منافقین را به عراق بازگرداند گفت: اعضای منافقین پس از انحلال این گروهک در عراق به کشور آلبانی فرستاده شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تاکید بر اینکه بخش‌های زیادی از جامعه به وسیله مشکلات اقتصادی آسیب دیدند اظهار داشت: باید در مقابل آسیب‌های اقتصادی مقاومت کرد.

وی با اعلام اینکه عده‌ای با کار‌های سیاسی می‌خواهند شفافیت در بودجه سال ۹۸ از بین برود افزود: ۵۸ درصد بودجه به شرکت ملی نفت، شرکت پالایش و پخش و شرکت گاز اختصاص داده شده است.
 
آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر اینکه نخستین هدف دین پرورش ابعاد مختلف شخصیت انسان است افزود: روش‌های تربیتی مختلفی برای پرورش شخصیت انسان توسط قرآن ارائه شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حضرت محمد (ص) برای دعوت مردم به سوی پروردگار و پرورش اخلاق مبعوث شد گفت: تربیت اسلامی باید در نهاد‌های مختلف آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه انسان در صورت عمل نکردن به دستورات خداوند به ورطه نابودی سقوط می‌کند تصریح کرد: انسان دارای ابعاد مختلفی برای رسیدن به کمال است، انسان‌ها بهترین قاضی برای بررسی عملکردهایشان در زندگی هستند و وجدان انسان بهترین قضاوت‌ها را در مورد رفتار‌های مومنان انجام می‌دهد.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه انسان‌ها در برابر حوادث و فتنه‌ها به‌راحتی مغلوب می‌شوند گفت: بسیاری از انسان‌ها در زمان رسیدن به ثروت در برابر خداوند ایستادگی می‌کنند.
وی با اعلام اینکه ۲۲ دی ماه سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) است افزود: روز ولادت حضرت زینب (س) را به نام روز پرستار نامگذاری کرده‌اند اما  پرستاران نتوانسته‌اند در زمینه‌هایی کاری و رفاهی به جایگاه حقیقی‌شان برسند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فعالیت پرستاران در امر بهبودی بیماران بسیار موثر است تصریح کرد: پرستاران در مشکلات و رنج‌های بیماران شریک هستند.
انتهای پیام/آ

خطبه های نماز جمعه رشت

برچسب ها: نماز جمعه ، خبر سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.