پاسخی از امام خمینی (ره) به اظهارات این روزهای محمدرضا زائری +عکس

تقی دژاکام در پاسخ به توئیت حجت الاسلام زائری نقل قولی از حاج آقا مجتبی تهرانی را به اشتراک گذاشت تا نقضی برای ادعای این روحانی مطرح کرده باشد.

پاسخی به اظهارات این روزهای روحانی پرحاشیه!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمدرضا زائری روحانی فعال در فضای مجازی است. او پس از حضور در ویژه برنامه شب یلدا در شبکه اول سیما  از نمایندگان مجلس و برخی از مسئولان انتقاد کرد. انتقاد تند او جنجال آفرین شد تا جایی که مجلس تهیه‌کننده و مجری این برنامه تلویزیونی را فراخواند.

او در حال حاضر به عنوان روحانی پرحاشیه در فضای مجازی شناخته می‌شود که به تازگی پست زیر را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشت. او در این پست نوشت:

" اگر تمام دنيا يك طرف باشند و مردم ايران يك طرف ديگر، بی ترديد همان طرف خواهم بود كه مردم هستند! اگر تمام مسئولان و رؤسای كشور يك طرف بايستند و مردم يك طرف ديگر، بی شك من آخوند همان طرف خواهم رفت كه مردم رفته‌اند! اين چيزی است كه وجدان و عقل و شرافت و دين و ايمانم حكم می‌كند!

پاسخی به اظهارات این روزهای روحانی پرحاشیه!

تقی دژاکام دبیر روزنامه کیهان در پاسخ به این توئیت نقل قولی از حا آقا مجتبی تهرانی برای نقض ادعای او به اشتراک گذاشت:

حاج‌آقا مجتبی تهرانی می‌گفت روزی همه خدمت امام بودیم فرمود اگر همه شما سران و همه مردم یک طرف باشید و من تشخیص بدهم که تکلیفم خلاف آن است، بدون توجه به همه‌تان به تکلیفم عمل می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
ما باید طرف حق باشیم مردم ملاک حق نیستند مردم یکش من که خطا بسیار دارم عمل به انچه دررقران امده ودحقیقت محور است نه اینکه افکار مردم رو جای حق بزاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۷
سلام ای کلمه محبوب قرن ای ابراهیم زما ع بحق تو مخلص خدا بو ید و برای خدا قیام کردید و فرمودید برای خدا به پیش میروید امام بت شکن فرزند زهرا س خوب عشقی مردم این یک پارچه جواهرات نمونه بخدا ندارند هیچ زمانی از آغاز خلقت انسان همچین مردمی باشرافت پاک نجیب نده به خودش..درود بر شما ای امام عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۱ دی ۱۳۹۷
بله انجام تکلیف الهی مهمتر است چون ممکن است بعضی از مردم یا اکثر انها تحت تاثیر شرایطی خاص راه اشتباه را بپیمایند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۸:۵۲ ۲۱ دی ۱۳۹۷
این نوع نظر نشان میدهد که ایشان باید مجددا درس عاشورا و آنچه در کربلا اتفاق افتاد را مجددا بخواند و بیشتر فکر کند... در آن روز هم خیلی از مردم کوفه به اشتباه کنار امام شان را ترک کردند و به گروه عظیم ظالمان پیوستند که هم خودشان و هم سرزمین شان را به تباهی کشیدند ....
آخرین اخبار