تجمع بزرگ آکادمی های باشگاه مس شهربابک

تجمع بزرگ آکادمی باشگاه صنعت مس شهربابک در قالب کنگره "فرهنگ‌، وحدت، ورزش" به مناسبت روز شهرستان با مشارکت بیش از ۷۰۰ ورزشکار از ۱۸ آکادمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اسدی، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجمع بزرگ آکادمی باشگاه صنعت مس شهربابک که در قالب کنگره "فرهنگ‌، وحدت، ورزش" به مناسبت روز شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات برگزارکنندگان این تجمع، با اعلام اینکه فراگیر شدن ورزش می تواند جامعه ای سالم را ایجاد کند، گفت: جامعه ای سالم است که افراد آن، هم از سلامت عقلی و هم از سلامت جسمی برخوردار باشند تا بتوانند نقش مفیدی را در پیشرفت و توسعه ی کشورشان داشته باشند.

وی افزود: فرزندان این مملکت باید علاوه بر توجه و تاکید بر علم آموزی و کسب مراتب بالای علمی در راه ورزش و بالا بردن قوای جسمی خود نیز تلاش کنند تا بتوانند در تمام عرصه ها برای کشور خود خدمت کنند.

اسدی با قدردانی از تمام افرادی که باعث دلگرمی ورزشکاران شهربابکی شدند، برای تمام ورزشکاران این شهرستان آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.

یادآور می شود: تجمع بزرگ آکادمی باشگاه صنعت مس شهربابک با همکاری دفتر نماینده مردم شهربابک، فرمانداری، دفتر امام جمعه و باشگاه مس شهربابک برگزار شد.

این مراسم با رژه تیم های آکادمی باشگاه مس همراه بود، در این آیین از پدر شهید والا مقام سید محمود حسینی نیا به نیابت از تمام پدران شهدا توسط ورزشکاران نونهال باشگاه مس شهربابک قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

کنگره "فرهنگ‌، وحدت، ورزش" در شهربابک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار