رئیس پلیس راه خراسان شمالی:

جاده‌های خراسان شمالی یخ زده است

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: هم اکنون به دلیل بارش برف و باران شب گذشته تمامی محور‌های این استان یخ زده و لغزنده است.

جاده‌های خراسان شمالی یخ زده است/ ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش برف طی روز گذشته در خراسان شمالی و آب شدن این برف‌ها طی روز جمعه سبب یخ زدگی جاده‌ها شده که احتمال خطر لغزندگی را افزایش می‌دهد.

حسین زاده با تاکید بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ در محور‌های استان بر رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی به ویژه رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سفر‌های غیرضروری و همراه داشتن وسایل و تجهیزات ایمنی زمستانه و گرمایشی تاکید کرد.

برخورد  اتوبوس با سواری پراید با سه مجروح 

وی در ادامه به وقوع دو فقره تصادف طی بعدازظهر جمعه در محور‌های خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: در کیلومتر ۱۴ محور شیروان به فاروج برخورد جلو به عقب اتوبوس با سواری پراید منجر به مجروح شدن سه نفر شد.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی علت این تصادف را عدم توجه به جلو اتوبوس اعلام کرد و افزود: همچنین در محور فرعی کیلومتر دو روستای حسین آباد شیروان خروج از جاده وانت پیکان به علت تخطی از سرعت مطمئنه یک نفر مجروح بر جای گذاشت.

حسین زاده بیان کرد: واژگونی یک دستگاه آمبولانس در نتیجه تخطی از سرعت مطمئنه در محور غلامان نیز مجروح شدن یک نفر را به دنبال داشت.

همچنین در محور فرعی کیلومتر هفت بدرانلو برخورد یک دستگاه وانت با عابر پیاده در نتیجه عدم توجه به جلو منجر به مجروح شدن عابر شد.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: برف و کولاک ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.