تلاش خوزستانی‌ها برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام تختی

مسئولان استان خوزستان در تلاش هستند تا شرایط لازم را برای برگزاری مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در شهر اندیمشک فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به برخی از تعهدات خود در قبال میزبانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی به درستی عمل نکرده بود و این احتمال وجود داشت میزبانی این تورنمنت از اندیمشک گرفته شود حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی با حضور در شهرستان اندیمشک از امکانات این شهر برای برگزاری جام تختی بازدید کرد.

بنا براین گزارش در این بازدید جهانگیری فرماندار، شریفی فر شهردار، مرعشیان رئیس هیئت کشتی استان خوزستان و برخی دیگر از مسئولان استانی و شهری بنی تمیم را همراهی کردند.

بر همین اساس در صورت نهایی شدن تفاهم نامه فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی روز‌های ۴ و ۵ بهمن ماه به میزبانی شهر اندیمشک برگزار خواهد شد.

گفتنی است رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک نیز از روند قابل قبول آماده‌سازی سالن دو هزار ۵۰۰ نفری اندیمشک خبر داده و اعلام کرده است این سالن تا آغاز رقابت‌های جام تختی به بهره داری لازم خواهد رسید.
لازم به ذکر است از سوی فدراسیون کشتی پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک به عنوان رئیس ستاد برگزاری این مسابقات منصوب شد.


بیشتر بخوانید:

آمادگی آزاد و فرنگی کاران برای حضور در رقابت‌های مهم سال ۲۰۱۹

مرحله دوم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در دی ماه لغو شد


انتهای پیام/

آماده سازی سالن رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار