اقدام جالب وزارت نیرو؛

جذب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از طریق آگهی! + عکس

در اقدامی عجیب، وزارت نیرو برای انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اقدام به درج آگهی دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درویش علی کریمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان چندی قبل به علت بازنشستگی از سمت خود جدا شد و عادل حرباوی به عنوان سرپرست این شرکت انتخاب و مراسم معارفه برگزار گردید.

اکنون وزارت نیرو در اقدام جالب اقدام به انتشار آگهی دعوت به همکاری به منظور انتخاب مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان کرده است.

وزارت نیرو از طریق آگهی مدیر انتخاب می کند

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد دارای صلاحیت‌های عمومی و تخصصی خدمتگزاری، از متخصصان داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت‌های زیر دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید».

در این آگهی تاکید شده است: «مدیریت بخش آب و فاضلاب کشور در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری، با لحاظ مجموعه اسناد بالادستی و رعایت مواد قانونی ذیربط، برای سمت «مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید».

در این اطلاعیه افرادی که خود را شایسته تصدی مدیرعاملی شرکت آب و فاضلاب خوزستان می‌دانند فرمی را تکمیل می‌کنند تا سوابق آن‌ها از سوی وزارت نیرو بررسی شود.

در این اطلاعیه برخورداری از صلاحیت‌های عمومی انتصاب بر اساس قوانین، مقررات و ضوابط ذیربط، کارمند رسمی یا پیمانی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و همکاران مدت معین شرکت‌های آب و فاضلاب روستائی، دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در یکی از رشته‌های تحصیلی مرتبط، دارا بودن حداقل ۱۵ سال سابقه خدمت مرتبط در بخش‌های آب و فاضلاب و آب، برخورداری از حداقل ۸ سال سابقه مدیریتی در سطوح مدیریت میانی، معاونت و هیئت‌مدیره شرکت‌های آب و فاضلاب و یا همتراز در سایر شرکت‌ها، حداکثر سن ۵۵ سال و حداکثر سابقه خدمت ۲۵ سال برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و ۲۸ سال برای کارشناسی ارشد و بالاتر از جمله شرایط احراز پست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان عنوان شده است.

انتهای پیام/م

انتشار آگهی برای استخدام مدیرشرکت  آب و فاضلاب خوزستان

برچسب ها: وزارت نیرو ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
با سلام بنده با یک تیم کاری خیلی مجرب ک ۱۵ سال توی کار اجرای خط فاضلاب در استانهای اصفهان خراسان رضوی و شمالی بصورت طرح و فاینانس کار کرده ایم راحت میتونیم مشکل فاضلاب شهر اهواز را حل کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی علی نژاد
۱۸:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
با سلام و احترام خدمت شما
بنده و تیم کاریم میتوانیم ظرف مدت 120روز مشکل فاضلاب شهری شهر اهواز راحل کرده و این مشکل را برای همیشه ریشه کن کنیم
در ضمن این طرح و ایده مناسب برای حل مشکل اب آشامیدنی شهر اهواز هم میباشد
در صورت تمایل همکاری تماس بگیرید با تشکر علی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۳ دی ۱۳۹۷
بااین شرایط که گذاشتن اسم فرد مورد نظرشون روهم مینوشتند
خلاص!!!!!
والا
Iran (Islamic Republic of)
شهریار پیرمرادی
۲۲:۰۶ ۲۲ دی ۱۳۹۷
سلام
روش درست و منطقی همینه البته با یه اصلاحاتی، ولی خب برای شروع بد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۷
اگه چنین بشه ، عالی میشه .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۳۸ ۲۲ دی ۱۳۹۷
واقعا چطوری میشه به این حلقه بسته مدیریتی وارد شد؟ یه دانشمند مدیر و توانا وقتی میبینه راهی برای ورود به این حلقه نیست از کشور خارج میشه و افرادی میمونن که دارای بند پ هستند و این میسه وضع اقتصادی و اداریمون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۲۲ دی ۱۳۹۷
معلومه اوضاع خیطه هیچ کس زیر بار نمیره
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۱۸:۲۴ ۲۲ دی ۱۳۹۷
بسیار عالی و عاقلانه است الآن دست شما باز است بهترین را انتخاب کنید ..فقط اگر شایسته بود حمایتش کنید انشاءالله خوزستانی است.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۱۶ ۲۲ دی ۱۳۹۷
تا کنون مدیران آن مدیرانی نبودند که مردم انتظار داشتند هیچ ایرادی ندارد اگر برای سمت‌های بالای مدیریتی از همه نخبگان کشوری دعوت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۲۲ دی ۱۳۹۷
چه اشکالی دارد که گزینش از افراد خارج از سازمان و شایستگان خارج از سازمان و رسمیان آن سازمان باشد بنظرتان کشور فقط متعلق به بعضی‌ها و خواص است یا همه مردم!!!!!؟؟؟؟