رئیس پلیس فتا پایتخت خبر داد

دوستی در فضای مجازی کار دست دختر نوجوان داد

رئیس پلیس فتای تهران از دستگیری پسرجوانی خبر داد که با فیلمبرداری از دختر نوجوان، قصد اخاذی از او را داشت.

دوستی در فضای مجازی کار دست دختر نوجوان دادبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ تورج کاظمی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش با اعلام شکایت دختر ۱۷ ساله‌ای مبنی بر گرفتار شدن در دام جوانی شیطان صفت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دست بررسی پلیس قرار گرفت.

دختر نوجوان (ناهید) در اظهاراتش به ماموران گفت: چندی پیش با پسر جوانی به نام دانیال در اینستاگرام آشنا شدم و هر روز با هم از طریق همین کانال اجتماعی در ارتباط بودیم تا اینکه او پس از جلب اعتماد من، پیشنهاد داد تا یکدیگر را ملاقات کنیم.

وی افزود: دانیال ابتدا خواست تا برای دیدنش به خانه‌شان بروم که نپذیرفتم، اما اصرار‌ها و چرب‌زبانی‌های پسر جوان باعث شد تا پیشنهادش را بپذیرم و به خانه دانیال بروم.

ناهید ادامه داد: پس از اینکه وارد خانه دانیال شدم همه چیز آرام به نظر می‌رسید، اما ناگهان پسر جوان شروع به کتک کاری من کرد و با تهدید نقشه شومش را به اجرا گذاشت. وقتی به خانه بازگشتم از ترس آبرویم به کسی حرفی نزدم تا اینکه پسر جوان یک فیلم از آن روز را برایم ارسال کرد و تهدید کرد اگر برایش پول تهیه نکنم، به انتشار فیلم در شبکه‌های مجازی اقدام خواهد کرد.

دختر نوجوان گفت: می‌ترسیدم به پلیس مراجعه کنم، چون دانیال مرا تهدید کرده بود اگر شکایت کنم فیلم را پخش می‌کند، به همین خاطر مجبور شدم النگوی طلایم را به قیمت ۷ میلیون تومان بفروشم و پولش را به دانیال دهم. چند روزی گذشت، اما پسر جوان دوباره با تهدید به انتشار فیلم از من خواست تا برایش پول تهیه کنم و می‌خواست که به این رابطه شیطانی ادامه دهم که دیگر راهی جز کمک از پلیس پیش روی خودم ندیدم.

دوستی در فضای مجازی کار دست دختر نوجوان داد

سرهنگ تورج کاظمی رییس پلیس فتا تهران تصریح کرد: ماموران پلیس فتای تهران با توجه به حساسیت موضوع به صورت ویژه عملیات ردیابی پسر جوان را در دستور کار خود قرار دادند و خیلی زود مخفیگاه این جوان ۲۵ ساله را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران روز ۱۹ دی ماه در عملیاتی غافلگیرانه موفق شدند دانیال را در مخفیگاهش دستگیر کنند و پسر جوان در اعترافاتش گفت:  در زمان حضور ناهید در خانه، گوشی موبایل را برای اخاذی و تصویربرداری جاسازی کرده بودم و از همه اتفاقات فیلمبرداری کردم.

سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: پرونده جهت بررسی بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار