امیر دریادار حسین خانزادی:

زیردریایی «فاتح» بهمن‌ماه به ناوگان نداجا ملحق می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: زیردریایی فاتح در بهمن‌ماه به ناوگان نداجا ملحق می شود.

زیردریایی فاتح در بهمن‌ماه به ناوگان نداجا ماحق می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم ترحیم والده فرمانده کل ارتش، در جمع خبرنگاران، در خصوص الحاق زیردریایی فاتح به ناوگان این نیرو اظهار داشت: این زیردریایی بهمن‌ماه امسال به ناوگان نداجا ملحق می‌شود.

امیر خانزادی همچنین درباره زمان اعزام ناوگروه نیروی دریایی ارتش به اقیانوس اطلس گفت: ان‌شاءالله بزودی این مأموریت آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: اینکه کدام اقیانوس باشد، مهم نیست و هرجایی که نظام و کشور اراده کند که نداجا حضور داشته باشد، ما در آنجا حضور می‌یابیم. در همه دریا‌های آزاد امکان حضور برای همه ملت‌ها وجود دارد و هر ملتی که قدرت دریانوردی داشته باشد، می‌تواند در نقاط مختلف دریا‌های آزاد حضور داشته باشد.

فرمانده نداجا همچنین درباره آخرین وضعیت ناوشکن دماند گفت: هفته پیش از روند بازسازی ناوشکن دماوند بازدید کردیم؛ کار سازه آن تمام شده و اقدامات مربوط به روسازه نیز در حال اتمام است و امیدواریم تا پایان سال، این ناوشکن به ناوگان نداجا ملحق شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دریادار ، خانزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۲ دی ۱۳۹۷
وقتی می گن تا پایان سال یعنی تا ده سال دیگه
آخرین اخبار