برگزاری جشن تکلیف ۸۰ هزار دانش آموز هر سال در حرم مطهر امام رضا(ع)

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت:سالانه بیش از ۸۰ هزار دانش آموز اولین نماز جماعت خود را در این مکان مقدس اعاده می‌کنند.

برگزاری جشن تکلیف ۸۰ هزار دانش آموز هر سال در حرم مطهر امام رضا (ع)سید جلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: سالروز خجسته و مبارک حضرت زینب (س) یکی از خاطره انگیزترین و به یاد ماندنی‌ترین لحظات و خاطرات یک مومن است.

وی تصریح کرد: لحظه‌ای که انسان به درگاه عبودیت و بندگی خداوند نائل می‌شود دعوت ویژه‌ای است که اسم آن را تکلیف می‌گذاریم و به این معناست که انسان وارد ضیافت الهی شده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی این موقعیت را فراهم آورده که دانش آموزان و نوجوانان دختر وپسر لحظه ورود به این ضیافت الهی و جشن تکلیف خود را در جوار مزجع امام رضا (ع) برگزار کنند.

حسینی افزود:توجه آستان قدس رضوی به مخاطب کودک و نوجوان توجهی راهبردی است. سالانه نزدیک یک میلیون کودک و نوجوان از خدمات فرهنگی حرم در پایگاه‌ها استفاده می‌کنند و به طور متوسط هر روز ۵۰۰ تا ۶۰۰ دانش آموز در این مکان مقدس حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام //م.ص


برگزاری جشن تکلیف در حرم امام رضا (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.