معاون وزیر بهداشت تاکید کرد:

واگذاری تصمیم‌گیری برنامه پدافند غیرعامل به استان‌ها

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر بخواهیم برنامه‌های پدافند غیرعامل به نتیجه برسد باید اختیار تصمیم‌گیری در این زمینه به استاندار و فرمانداران واگذار شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علیرضا رئیسی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیرعامل و قرارگاه پرتوی استان بوشهر با تاکید بر واگذاری تصمیم‌گیری برنامه پدافند غیرعامل به استان‌ها گفت: اگر بخواهیم برنامه‌های پدافند غیرعامل به نتیجه برسد باید اختیار تصمیم‌گیری در این زمینه به استان‌ها و به استاندار و فرمانداران واگذار شود.

وی با تاکید بر پرهیز از ورود مسائل سیاسی در پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی بوشهر افزود: از بعد پدافندی باید در مسائل مربوط به پدافند غیرعامل نیروگاه اتمی، عادی‌سازی کرده و این موضوع را به مسائل سیاسی دخیل نکنیم.

وی با اشاره به ضرورت پیوست سلامت در صنایع بزرگ بیان کرد: هیچ صنعتی حق فعالیت ندارد مگر اینکه پیوست سلامت داشته باشد و انتظار ما از صنایع بزرگ این است که آن میزان از سلامتی که قبل از ایجاد صنایع بوده حفظ شود لذا هیچ صنعتی حق ندارد سلامتی مردم را تهدید کند.

انتهای پیام/ف

معاون وزیر بهداشت  بر واگذاری تصمیم‌گیری برنامه پدافند غیرعامل به استان‌ها تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.