فرماندار نایین:

انارک نیازمند گسترش است

فرماندار نایین در مراسم تکریم و معارفه شهردار انارک گفت: این شهر با وجود ذخایر معدنی که در دل خود جای داده به عنوان یاقوت کویر نیازمند گسترش داشته‌های غنی اش است.

محمود جمالی فرماندار نایین در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: شهر انارک با داشتن ذخایر معدنی و ظرفیت‌های خوبی که در بخش‌های مختلف معدن، صنعت و گردشگری دارد نیازمند گسترش داشته هایش است.

وی درادامه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در شهر انارک اشاره نمود و افزود: مدیران شهری و شهردار جدید باید تمام اهتمام خود را برای ارتقای این منطقه به جایگاه واقعی خود بکار بگیرند و باید به دنبال ایجاد یک محیط شاداب، آرام، دل نشین در کویر انارک باشیم.

فرماندار نایین ضمن تشکر از تلاش‌های نقوی شهردار سابق انارک بیان نمود: کار‌های خوبی در دوران مدیران قبلی صورت گرفت، اما شهردار جدید بداند وظیفه شهرداری تنها پرداختن به خدمات و عمران شهر انارک نیست و باید به گونه‌ای با شهروندان تعامل کرد تا مسائل و مشکلات شهر به بهترین شکل ممکن برطرف شود.

به گفته جمالی، ویژگی‌های یک مدیر شهری خوب، داشتن آگاهی، توانایی و تخصص و نگاه درست به مشکلات است چرا که شهرداری یک نهاد بسیار مهم و تأثیر گذار برای اداره یک شهر است و همه باید برای آبادانی شهر تلاش کنیم.

وی افزود: حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع باید در چارچوب ضوابط در مدیران شهری انارک جدی گرفته شود و تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در راستای منافع مردم در دستور کار باشد و تلاش شود پروژه‌های نیمه تمام با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسد.

مراسم تکریم و معارفه شهردار انارک با حضور ذاکری مدیر کل امور شهری و شورا‌های استانداری، فرماندار نایین، تاجمیری بخشدار انارک در سالن بهزیستی این شهر برگزار شد.

در این مراسم از خدمات و تلاش‌های نقوی شهردار انارک قدردانی شد و حسین سبحانی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

انتهای پیام/پ

معرفی شهردار جدید  انارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.