گامی برای توسعه ورزش های رزمی استان کرمان

رییس هیئت ورزش های رزمی استان به منظور توسعه ی این رشته ی ورزشی، با هدفِ استفاده ی بهینه از ظرفیت های موجود، با کلیه ی مسئولان سبک ها در محل این هیئت، نشست صمیمی برگزار کرد.

گامی برای توسعه ورزش های رزمی استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی رضا ابراهیمی، رییس هیئت ورزش های رزمی استان کرمان در نشست صمیمی با مسئولان سبک های رزمی که در محل این هیئت برگزار شد، گفت: طی سال های گذشته با همکاری همه، اقدامات ارزشمندی در توسعه ورزش های رزمی انجام شد که باید این روند ادامه پیدا کند.

وی به بیان گزارشی از عملکرد ۴ ساله‌ی هیئت پرداخت و با تأکید بر اینکه تلاش خود را برای توسعه این رشته ورزشی به کار خواهد گرفت، افزود: تمام ورزشکاران، پیشکسوتان، مسئولان سبک‌ها و اعضای هیئت قابل احترام هستند و از ظرفیت‌های تک تک افراد استفاده می‌شود تا گامی مثبت برای هیئت رزمی استان برداشته شود.

لزوم ساماندهی سبک ها، ارائه‌ی گزارش عملکرد توسط سبک‌ها تا پایان سال ۹۷، معرفی چارت تشکیلاتی سبک‌ها از سوی مسئولان آن‌ها و هماهنگی برای ارسال و تأیید احکام به منظور بررسی و تأیید از مصوبات این نشست چندساعته بود.

انتهای پیام/ب

نشست رییس هیئت ورزش های رزمی استان کرمان با مسئولان سبک ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار