توزیع ۲۰ هزار تن آهن آلات در مناطق زلزله زده

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت : به منظور حمایت از زلزله زدگان و تسریع در امر بازسازی واحد‌های مسکونی، توزیع ۲۰ هزار تن آهن آلات در مناطق زلزله زده این استان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضا خواجه‌ای رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت : در مناطق روستایی و شهری سرپل ذهاب تا امروز برای بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی آرماتوربندی، ۳۲ هزار و ۵۰۰ واحد اسکلت بندی، ۲۹ هزار و ۳۰۰ واحد اجرای سقف، ۲۳ هزار و ۸۰۰ واحد دیوارچینی و ۲۸ هزار واحد نصب درب و پنجره از سوی ستاد‌های معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی گفت : عملیات بازسازی و احداث واحد‌های مسکونی مناطق روستایی برابر برنامه زمانبندی در حال اجراست و تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.

رییس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه گفت: عملیات پایان بازسازی واحد‌های تخریبی و نیازمند مقاوم سازی شهری، طبق برنامه زمانبندی بنیاد مسکن برای پایان نیمه اول سال ۹۸ است که تلاش می‌شود تا زمان مشخص شده پایان یابد و زلزله زدگان بتوانند در واحد‌های خود زندگی عادی را از سر گیرند.

خواجه ای، همچنین از عملیات پایات تعمیرات ۶۰ هزار واحد مسکونی تعمیری در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد و گفت: مالکان این واحد‌های مسکونی تسهیلات بازسازی را دریافت کرده و نسبت به تعمیرات واحد‌های مسکونی خود اقدام کرده اند.

وی ادامه داد: همکاری و تلاش مردم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روند بازسازی را تسریع می‌کند که امید است مردم با همین رویه در انجام امور بازسازی پرتلاش بوده و یار و همراه بنیاد مسکن باشند.

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۳۵ هزار واحد مسکونی آرماتوربندی شده است

 

برچسب ها: بازسازی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار