مرتضایی در گفت‌وگو‌ با باشگاه خبرنگاران جوان:

توسعه و رفع موانع اشتغال‌زایی از اهداف سفر جهانگیری به کاشان است/ تلاش مکرر رئیس جمهور برای آب زاینده رود

فرماندار کاشان گفت: موضوع زاینده رود همیشه مورد مناقشه چند استان بوده است.


توسعه و رفع موانع اشتغالزایی از اهداف سفر جهانگیری به کاشان است/ تلاش مکرر رئیس جمهور برای آب زاینده رودعلی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات سفر اسحاق جهانگیری به این شهرستان گفت: بازدید و افتتاح دو طرح صنعتی و زیربنایی، بهره برداری از واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی کاشان، بازدید از کارخانه تولید چدن نشکن در شهرستان و بهره برداری از مدل دوم تصفیه خانه فاضلاب کاشان از برنامه‌های جهانگیری در این سفر یک روزه خواهد بود.

معاون استاندار اصفهان افزود: در مجموع هدف اصلی این سفر، توسعه و افتتاح پرورژه‌هایی است که در رفع موانع تولید، توسعه صنعت و مخصوصا اشتغال‌زایی شهرستان موثر است.

مرتضایی درباره بحران آب در سطح استان و مشکلات زاینده رود، اظهار کرد: موضوع زاینده رود همیشه مورد مناقشه چند استان بوده است که در این میان، در دوره مدیریت استاندار سابق و‌ فعلی موضوع آب از مهم ترین مطالبات مردم و‌ جزو‌ سیاست‌های مسئولان بوده است.

فرماندار کاشان تصریح کرد: به تازگی هم رئیس جمهور با تصویب طرح زاینده رود و ساماندهی کمی و‌ کیفی رود کارون تلاش کردند تا کمبود آب تا حدودی مدیریت و ساماندهی شود به طوری‌که با توجه به نیاز هر استان از نظر جمعیت و مصرف صنایع، بین استان‌ها یک تقسیم عادلانه صورت گیرد.

مرتضایی در خصوص پروژه قطار سریع‌السیر اصفهان به تهران خاطر نشان‌کرد: یکی از درخواست‌های ما از معاون اول‌ رئیس جمهور‌ در این‌ سفر، موضوع دو خطه کردن راه آهن شمال به جنوب است که می‌تواند در کاهش بار ترافیکی و حمل و‌ نقل مسافران تاثیر زیادی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مممممم
۰۲:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
روخدا توروقرآن توروبه ابولفظل قطارسریع السیر تهران قم اصفهان راه اندازی بشه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۲۳ دی ۱۳۹۷
لطفا دست رو آب کارون نگذارید دیگه ...شیوه ی کشت و صنایع پر مصرف و فضای سبز زیادی کویر اصفهان رو باید اصلاح کنید بسه دیگه برداشت از کارون خوزستان معضلاتش کم نیست بسه دیگه
آخرین اخبار