طهماسبی: تیم ملی فوتبال عراق در عمق دفاع ضعف دارد/ در جذب بازیکنان مدنظر فرکی مشکل داریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی عراق در عمق دفاع ضعف دارد و ملی پوشان ایران باید از این فرصت استفاده کنند.

محمدرضا طهماسبی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ویتنام در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: تیم ملی تاکنون نتایج خوبی در جام ملت‌های آسیا گرفته و دروازه اش را برابر حریفان آسیایی بسته نگه داشته است. این موضوع نشان می‌دهد که تیم ملی ساختار دفاعی خوبی دارد.

طهماسبی درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی عراق بیان کرد: تیم ملی عراق در عمق دفاع ضعف دارد و ملی پوشان ما باید از این فرصت استفاده کنند و از عمق دفاع به دروازه حریف حمله کنند. به هر حال تیم ملی عراق در پُستی ضعف دارد که نقطه قوت تیم ملی ایران است و مدافعان ما هماهنگ با یکدیگر هستند و اجازه گلزنی به حریف نمی‌دهند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره اینکه بشار رسن و طارق همام بازیکنان تیم ملی عراق از نحوه بازی ملی پوشان کشورمان شناخت دارند، گفت: این ۲ بازیکن در لیگ برتر ایران بازی کردند و شناخت خوبی از نحوه بازی ملی پوشان ما دارند، اما ما هم آشنایی کاملی از آن‌ها داریم و مشکلی در این باره نداریم.

او درباره پیش بینی اش از نتیجه دیدار تیم ملی ایران برابر تیم ملی عراق خاطر نشان کرد: فوتبال قابل پیش بینی نیست و ممکن است هر اتفاقی رخ بدهد، اما تیم ملی تاکنون بازی‌های خوبی ارائه کرده است و به نظرم مقابل تیم ملی عراق به مشکل نمی‌خوریم.

هیچ تیمی بازیکن خوبش را از دست نمی‌دهد

طهماسبی سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: هیچ تیمی بازیکن خوبش را از دست نمی‌دهد و همین موضوع باعث شده که در جذب بازیکنان مدنظر فرکی با مشکل مواجه شویم. به هر حال از سرمربی تیم درخواست کردیم که نام چند بازیکن را در پست‌های مد نظرش را به ما بدهد تا به راحتی بازیکن به خدمت بگیریم.

طهماسبی درباره اینکه فرکی در چه پست‌هایی خواهان جذب بازیکن شده است، گفت: در حال حاضر فرکی به طور قطعی اعلام نکرده است که در چه پست‌هایی بازیکن می‌خواهد تا برای جذبشان اقدام کنیم.

پیکان لیست مازاد نداریم

او درباره لیست مازاد تیم فوتبال پیکان بیان کرد: ما لیست مازاد نداریم و فرکی هم اعلام کرد که نفرات قبلی پیکان را لازم دارد بنابراین بازیکنی از تیم ما جدا نمی‌شود مگر اینکه کسی تمایل داشته باشد به تیم دیگری برود در آن صورت باشگاه مانع خروج بازیکن نمی‌شود.

مشکلی برای ثبت قرارداد‌ها نداریم

سرپرست تیم فوتبال پیکان درباره اینکه در ثبت قرارداد‌ها با مشکلی مواجه نیستند، گفت: ما بدهی نداریم که در ثبت قرارداد‌ها با مشکل مواجه شویم. البته در ابتدای فصل پیکان هم جزء تیم‌های بدهکار بود، اما بدهی‌ها با تلاش‌های مدیریت باشگاه پرداخت شد و اکنون مشکلی برای ثبت قرارداد‌ها نداریم.

طهماسبی در پایان درباره اردوی آماده سازی پیکان گفت: برنامه‌های اردو و تمرینی خود را در تهران تدارک دیده‌ایم و ۶ بازی دوستانه در تهران برگزار می‌کنیم. امروز هم قرار است به مصاف تیم سپیدرود رشت برویم و بازی تدارکاتی قبلی مان هم برابر تیم پارس جنوبی جم بود. در حال حاضر به دنبال مذاکره با تیم‌های مختلف هستیم تا بازی دوستانه با آن‌ها انجام بدهیم.


بیشتر بخوانید: 

تیم ملی فوتبال ویتنام از قدرت ملی پوشان ایران بی‌خبر است

برنامه هشتمین روز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار