معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور:

مشکل کودکان بازمانده از تحصیل آن‌قدر سنگین نیست که نتوان رفع کرد

امید گفت: با تقسیم کار میان دستگاه‌ها می‌توان مشکل کودکان بازمانده از تحصیل را تا پایان سال ۹۷ برطرف کرد.

محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محرومبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور صبح امروز در هشتمین جلسه شورای هماهنگی بهبود و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی مناطق محروم جهان توسعه‌یافته اظهار کرد: در کشور ما اقدامات خوبی در مناطق محروم صورت گرفته است و از شاخص‌های جهانی در توسعه زیرساخت‌ها جلوتر هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث‌هایی مانند آب، برق، توسعه آموزشی و بهداشتی از خیلی از کشور‌های توسعه‌یافته بالاتر هستیم و  ۹۸ درصد روستا‌های ۲۰ خانوار تحت پوشش آب و برق قرار دارند، افزود: ۶۸ درصد خدمات امداد در مناطق محروم و روستا‌ها انجام می‌شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور بیان کرد: امروز تصمیم گرفتیم به مسئله تبعیض آموزشی بپردازیم و اگر دست به دست هم دهیم و از همه امکانات استفاده کنیم می‌توانیم با همکاری دستگاه‌ها مشکلات را به راحتی برطرف کنیم.

امید با اشاره به اینکه در مجموعه توسعه روستایی در کنار آموزش و پرورش هستیم، گفت: در خصوص بازگشت کودکان بازمانده از تحصیل اقدامات جدی و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مشکل کودکان بازمانده از تحصیل آنقدر سنگین نیست که نتوان آن را رفع کرد، اظهار کرد: در همین جلسه می‌توانیم تقسیم کار کنیم و تا پایان سال مشکل کودکان بازمانده از تحصیل را برطرف کنیم.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خاطرنشان کرد:در تابستان سال آینده نیز می‌توانیم برای ساخت مدرسه در مناطق محروم وارد عمل شویم و برخی از کودکان بازمانده از تحصیل  به مدارس شبانه روزی کمیته امداد بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار