برپایی سومین نشست شورای فرهنگ عمومی در هندیجان

سومین نشست شورای فرهنگی عمومی هندیجان با محوریت جشن ٤٠ سالگی انقلاب و تشکیل انجمن مهندسان و فارغ التحصیلان دانشگاهی در هندیجان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام سید عبدالحمید حسینی، رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بر ضرورت برگزاری و بزرگداشت جشن ٤٠ سالگی انقلاب با توجه به پراکنده گویی‌های دشمنان تاکید کرد.

وی گفت: لازم است برنامه‌های ستاد دهه فجر انقلاب شهرستان، محتوایی، جهت‌دار و اندیشه محور شده و فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی به نحو شایسته به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: در جهت حضور پرشور آحاد مردم، گروه‌ها و سلایق مختلف سیاسی، همه توان و داشته‌های خود را برای برگزاری باشکوه‌تر این مراسم بکارگیرند.

کورش مودت، نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان داشت: حضور مردم در راهپیمایی امسال، سخنان بیهوده ضد انقلاب و ابرقدرت‌های شرق و غرب در خصوص ایران را نقش برآب و نقشه‌های شوم آن‌ها را باطل خواهد کرد.

وی افزود: خدماتی که در این ۴۰ ساله به صورت همه گیر و برای دورترین بخش‌ها و روستا‌های دورافتاده کشور انجام گردیده، تضمین بقا و دوام انقلاب می‌باشد. 

انتهای پیام/م

نشست شورای فرهنگ عمومی در هندیجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.