هیات تجاری استان بوشهر به نمایشگاه اکسپوی ویتنام اعزام می‌شود

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هیات تجاری استان در نمایشگاه اکسپوی هانوی کشور ویتنام شرکت می‌کند.

هیات تجاری استان بوشهر به نمایشگاه اکسپوی ویتنام اعزام می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده در نشست با رایزن سابق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در ویتنام و تنی چند از دبیران میز‌های کالایی سازمان توسعه تجارت ایران افزود: نمایشگاه ویتنام از ۲۸ فروردین تا اول اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی خرمای استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: بازرگانان درخواست‌هایی دارند از جمله اصلاح ارزش پایه‌ای کالا‌های صادراتی، حمایت و تقویت خوشه‌های صادراتی، تسهیل دسترسی صادرکنندگان به بازار‌های هدف، تدارک مرکز جامع اطلاعات بازار‌های هدف و تجهیز بندر بوشهر به سامانه لجستیک سرد در زنجیره تامین محصولات دریایی، که تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم مشکلات مربوط را به‌نحواحسن سامان دهیم.

محمدزاده بیان کرد: به منظور گسترش مراودات تجاری استان با دیگر کشور‌ها باید از تمام ظرفیت‌ها برای معرفی توانمندی‌های استان بوشهراستفاده کرد.

انتهای پیام/ک

حضور بازرگانان بوشهری در نمایشگاه اکسپوی ویتنام

برچسب ها: تجارت ، صادرات کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.