کاهش ۲۷ درصدی صدور گواهینامه رانندگی در مهاباد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد گفت: تعداد گواهینامه‌های صادر شده امسال در مهاباد در مقایسه با پارسال ۲۷ درصد کمتر شده است.

سرهنگ کاظمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان مهاباد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ۸ ماهه گذشته ۵ هزار و ۱۷۹ گواهینامه پایه ۳ و ۲ برای متقاضیان صادر شده است.

وی با اعلام اینکه ۵ آموزشگاه تعلیم رانندگی در سطح شهرستان مهاباد فعالیت می‌کنند افزود: راهنمایی و رانندگی مهاباد به صورت دوره ایی و مستمر بر نحوه فعالیت این آموزشگاه‌ها نظارت می‌کند.

سرهنگ کاظمی در زمینه برخورد پلیس با رانندگان فاقد گواهینامه هم گفت: برابر بند ج. ماده ۱۰ قانون مجازات اسلامی پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو راننده فاقد گواهینامه را توقیف و فرد خاطی را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

فرمانده پلیس راهوار مهاباد با توجه به فصل بارندگی و برف توصیه کرد: رانندگان در این فصل از لاستیک‌های یخ شکن و آج دار استفاده کنند و همچنین با توجه به لغزنده بودن سطح خیابان‌ها و معابر از سرعت‌های بی مورد خودداری کنند و هنگام حرکت فاصله‌های عرضی و طولی مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای پیام / س خ

کاهش صدور گواهینامه رانندگی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.