امامی امین مطرح کرد؛

ضرورت توسعه استارت‌آپ‌های استان تهران در سال ۹۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان تهران گفت: در استان تهران حدود ۱۳۰ هزار استارتاپ وجود دارد که باید آن‌ها را در سال ۹۸ توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان تهران در جلسه کارگروه اشتغال استان که امروز (یکشنبه 23 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به عملکرد جهاد کشاورزی در حوزه اشتغال اظهار کرد: حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل واحد اعتبارات کالا و کشاورزی جذب شده است.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی استان نیازمند حمایت دولت برای اجرای زیرساحت‌ها است، افزود: حمایت‌های دولت در استان تهران به دلیل اینکه استان تهران با جمعیت ۱۴ میلیون و جمعیت ۵ میلیون نفری روستایی در خصوص اختصاص تسهیلات کم بهره می‌تواند مثمر ثمر باشد.

امامی امین با اشاره به گزارش عملکرد حوزه ارتباطات نیز گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان تهران، ایجاد استارتاپ‌ها و مشاغل نوین می‌تواند موثر باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون در استان تهران حدود ۱۳۰ هزار استارتاپ وجود دارد که باید در سال ۹۸ توسعه دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استان تهران تصریح کرد: چهار بانک کشاورزی، توسعه، پست بانک و مهرکارآفرین گزارش عملکرد ارائه دادند که دو بانک پست بانک و مهرکارآفرین در حوزه اشتغال روستایی عملکرد ضعیفی داشتند که مقرر شد مدیران چهاربانک در جلسه‌ای با استاندار در این رابطه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار