دستبند پلیس باب الرضا (ع) بر دستان کلاهبرداران میلیاردی

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری ۹ کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار با ۱۱ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه افرادی با ترفند فروش زمین، برداشت از حساب و جغل سند و امضاء اقدام به کلاهبرداری از انان کرده اند بلافاصله موضوع برای دستگیری این افراد با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ابتدا با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده موفق شدند محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: کارآگاهان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه ۹ نفر کلاهبردار حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کنند.

سرهنگ بدری بیان کرد: این افراد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که نهایتا با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۱۲ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند، گفت: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

وی در ادامه پلیس را همواره در کنار مردم دانست و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب


دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در بجنورد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.