هوآوی پی۳۰- Huawei P30 گوشی با دروبین ۳۶۰ درجه و ضد آب +عکس

شرکت فناوری هوآوی گوشی آینده خود را با ویژگی‌هایی خاص و دوربین ۳۶۰ درجه تولید خواهد کرد.

هوآوی پی۳۰- Huawei P30  گوشی با دروبین 360 درجه و ضد آب +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی اطلاعات جدیدی از پرچمدار آینده خود را به نام پی۳۰- P30 منتشر کرد.

سه دوربین در پشت این گوشی قرار دارد و فلاش تقریباً بزرگی نیز در زیر این سه دروبین تعبیه شده است. هوآوی به گونه‌ای روی کیفیت دوربین این گوشه کار کرده که از هم‌اکنون آن را به عنوان یکی از مدعیان عکاسی با تلفن همراه هوشمند می‌داند. صفحه نمایش، دوربین‌ها و سایر قسمت‌های این گوشی کاملاً در مقابل نفوذ آب مقاوم شده‌اند. با دروبین‌های این گوشی به راحتی می‌توان در زیر آب به عکاسی یا فیلم‌برداری پرداخت.

بدنه پشتی این گوشی از شیشه‌ای خاص ساخته شده و با رنگ ویژه طراحی شده است. رنگ بدنه پرچمدار آینده هوآوی تلفیقی از سبز و آبی است و در قسمت پایین بدنه پررنگ‌تر و هر چه به سمت بالا می‌رویم، رنگ آن کم‌رنگ‌تر می‌شود. از آنجایی که در تصاویر فاش شده از این گوشی هیچ سنسور اثر انگشتی در جلو یا عقب آن دیده نمی‌شود و احتمالاً هوآوی قصد دارد سنسور را روی ال‌سی‌دی و در قسمت پایینی آن تعبیه کند.

هوآوی پی۳۰- Huawei P30  گوشی با دروبین 360 درجه و ضد آب +عکس

صفحه نمایش این گوشی ۶ اینچ و ابعاد کلی آن ۷.۵*۷۱.۴*۱۴۹.۱ میلی‌متر است و هم‌چنین ضخامت دروبین پرچمدار آینده هوآوی ۹.۳ میلی‌متر است. وجود جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون یا عدم وجود آن در P30 هنوز در هاله‌ای از ابهام است. دکمه روشن و خاموش کردن این گوشی در سمت راست بدنه و پایین دکمه تنظیم حجم صدا قرار دارد. P30 از طریق یک پورت USB-C شارژ می‌شود.

دروبین‌های سه گانه P30 عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت باورنکردنی ۳۸ مگا‌پیکسل را برای کاربر امکانپذیر می‌کند. کاربران می‌توانند در حین استفاده از دوربین این گوشی زوم اپتیکال ۵ برابری را تجربه کنند. دروبین سلفی این گوشی به لنزی ۲۴ مگاپیکسل مجهز شده است. هوآوی قول داده آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید ۹ پای را در این گوشی بکارگیری کند.


بیشتر بخوانید: مشخصات و تصاویر Honor 8A فاش شد +تصاویر


انتهای پیام/

برخی مشخصات پرچمدار آینده هوآوی افشا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.