انهدام باند سارقان حرفه‌ای در آمل و بابلسر

دو باند سرقت از ویلا‌های خالی از سکنه در شهرستان‌های بابلسر و آمل دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند سارقان منزل با ۶ فقره سرقت در منطقه رینه این شهرستان خبر داد و گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت از منازل در شهر کوهستانی رینه، عملیات شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری رینه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از بررسی، موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره سرقت شدند، افزود: در عملیاتی ضربتی متهمان که با یک دستگاه خودروی نیسان اقدام به سرقت اموال منازل خالی از سکنه در این منطقه می‌کردند، دستگیر شدند.

آزادی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد تاکنون به ۶ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر نیز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ویلا‌های خالی از سکنه در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۵ فقره سرقت ویلا در سطح شهرستان اقرار کرد.

رضوانی از صاحبان ویلا‌ها خواست ضمن رعایت اصول ایمنی و گماردن افراد مورد اعتماد برای حفاظت از منازل و ویلای خود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک


زمینگیر شدن سارقان ویلا‌های خالی در بابلسر و آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار