برف و کولاک در گردنه‌های استان قزوین / راهداران آماده باش هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: هم اکنون در گردنه‌های کوهین، قسطین لار، بهرام آباد، طالقان و جاده تاکستان برف می‌بارد.

  جواد حق لطفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: هم اکنون درگردنه‌های  کوهین در محور قزوین- رشت، قسطین لار و بهرام آباد در محور قزوین -الموت، طالقان در محور آبیک -طالقان و جاده تاکستان شاهد بارش برف هستیم.

به گفته حق لطفی ،در گردنه های قسطین لار و بهرام آباد الموت علاوه بر بارش برف ، شاهد کولاک نیز  هستیم .

به گفته حق لطفی، راهداران در حال نمک پاشی و برف روبی در این محور‌ها هستند.

حق لطفی افزود: در سایر محورهای مواصلاتی هم باران می بارد .

وی خاطر نشان کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.

وی افزود: هم اکنون ۳۹۰ راهدار با ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات در محور‌های مواصلاتی استان اماده باش هستند.

سرهنگ بیگلری رئیس پلیس راه استان  هم گفت: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان ، بارش برف و باران تا  پایان روز دوشنبه در  استان بارش باران و برف ادامه دارد به همین منظور از رانندگان تقاضا می‌شود از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

سرهنگ بیگلری به رانددگان توصیه کرد: در صورت لزوم به سفر، از تجهیزات ایمنی و گرمایشی و سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند و چنانچه قصد عبور از گردنه‌های برفگیر را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ک

جاده ها لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار